Veiklos pelno augimą šešis kartus AB “Ragutis” pasiekti padėjo augančios pardavimų apimtys, kurios per antrąjį 2007 m. ketvirtį, lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, išaugo 10,7 procentų, o per pirmąjį šių metų pusmetį, lyginant su 2006 m. analogišku laikotarpiu, padidėjo 8,1 procentu.

Pirmąjį 2007 m. pusmetį, lyginant su 2006 m. analogišku laikotarpiu AB “Ragutis” apyvarta padidėjo 35 procentais iki 38,850 mln. litų.

“Mes sąmoningai mažiname privačių etikečių dalį “Ragučio” pardavimuose, fokusuojamės į prekinius ženklus ir prekinių ženklų augimas yra gan ryškus”,– teigia AB “Ragutis” generalinis direktorius Vytautas Meištas. Stipriai auga ir AB “Ragutis” sidrų bei kokteilių populiarumas.

Remiantis AC Nielsen duomenimis, lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, populiariausio AB “Ragutis” sidro Fizz užimama rinkos dalis 2007 m. balandžio – gegužės mėn. padidėjo nuo 15,2% iki 17,3%.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją