„Šiaulių banko prekės ženklo atsinaujinimas yra natūrali pokyčių, įvykusių per pastaruosius porą metų, pasekmė. Esame didžiausias lietuviško kapitalo bankas. Ateityje sieksime tapti ne tik lygiaverčiu konkurentu didiesiems Šiaurės šalių bankams Lietuvoje, bet ir vienu geriausiai vertinimų lietuviškų prekės ženklų“, – sakė Šiaulių banko administracijos vadovas Vytautas Sinius.

Kaip rašoma banko pranešime, „atnaujinto Šiaulių banko prekės ženklo filosofijos pagrindinis leitmotyvas ir kūrybinė prekės ženklo koncepcija – „mūsų šaknys“. Ši idėja akcentuoja, kad Lietuvoje tvirtai įleistos Šiaulių banko šaknys garantuoja tvarumą ir stiprybę. Šaknys sujungia praeitį su ateitimi, bendruomenę su verslu, augina ir stiprina Lietuvos, verslo ir žmonių potencialą.“

„Kalbėdami per šaknų asociaciją, naudodami semantines šio žodžio reikšmes, visų pirma mintyje turime valstybę, kurioje gyvename – Lietuvą. Stiprinti mūsų valstybės, verslo ir žmonių potencialą yra pagrindinis Šiaulių banko siekis“, – sakė V. Sinius.

Prekės ženklo atnaujinimą banko skyriuose planuojama baigti per šiuos metus.

Šiaulių banko grupė 2014 m. uždirbo 11,77 mln. eurų grynojo pelno, o Šiaulių bankas – 10,6 mln. eurų, atitinkamai 2,2 ir 3,4 karto daugiau nei 2013 metais. Šiuo metu banko klientų aptarnavimo tinklą sudaro 72 skyriai, veikiantys 38 Lietuvos miestuose.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (36)