Pasak "Žalgirio loto" direktoriaus Šarūno Dusevičiaus, "Sekmadienio loto" yra daugiausiai pajamų nešanti bendrovės organizuojama loterija.
"Dabar bandoma pagerinti loterijos organizavimą, panaudojant visas šiuolaikines telekomunikacijų ir kitas ryšio priemones. Pavyzdžiui, prekybos centruose žmonėms nebereikės ieškoti, kur įsigyti "Sekmadienio loto" bilietų. Dėl planuojamos įdiegti vieningos "on-line" sistemos tai bus galima padaryti atsiskaitant prie kasos", - Eltai sakė Š. Dusevičius.
Pernai "Žalgirio loto" pasiekė 7,3 mln. litų apyvartą - ketvirtadaliu mažesnę nei 2003-iaisiais. Šiemet planuojama apyvartą padidinti iki 14 mln. litų.
Šiuo metu "Žalgirio loto" organizuoja loterijas "Milijonierius", "Sprintas", "Mano šuo", "Laimės raketa", "Sekmadienio loto" ir kitas.
Loterijas Lietuvoje dar rengia dvi bendrovės: didžiausia šių pramogų organizatorė "Olifėja" bei "Fortuna Baltica". Iš viso šalyje užregistruota per 20 pavadinimų loterijų.