„Net jei rublio kursas išliks dabartiniame lygyje, ekonominių kainų grupės drabužiai ir avalynė 2019 metais neišvengiamai brangs 5-10 proc., o aukštesnės kokybės - 10-20 proc.“, - agentūra cituoja Maskvoje įsikūrusios rinkos tyrimų bendrovės „Fashion Consulting Group“ vadovę Anną Lebsak.
Jos žodžiais, PVM tarifo didinimas nuo 18 iki 20 proc. neabejotinai paskatins infliacijos augimo lūkesčius, o šalies centrinio banko pareiškimai, jog kainų kontroliuoti neįmanoma, stiprina finansinio nestabilumo atmosferą.
Pasak A. Lebsak, drabužių ir avalynės kainų, kitaip nei maisto produktų, augimas įprastai tokiais atvejais vėluoja, nes padidėjus išlaidoms maistui vartotojai pradeda daugiau taupyti aprangai ir pramogoms.
„Ruošiamės neišvengiamam kainų padidinimui bent 5-10 procentų. Mūsų galimybės amortizuoti infliacijos spaudimą ribotos, o ankstesnės krizės parodė, jog nedidinti kainų savo sąskaita prilygsta savižudybei“, - sakė internetu drabužiais ir avalyne prekiaujančios Maskvos bendrovės BAON vadovas Ilja Jarošenka.