Pasak „Revolut” vadovo Niko Storonskio, nauji klientų aptarnavimo specialistai su Lietuvos vartotojais netrukus pradės bendrauti ir pagalbą programėlėje teikti lietuvių kalba, kadangi tai buvo vienas iš dažniausių vartotojų prašymų šalyje. Iki šiol, pagalba programėlėje buvo teikiama tik anglų ir lenkų kalbomis.

„Tai puikiai atspindi „Revolut” veiklos modelį - mes klausiame ir klausome, ko prašo mūsų klientai, ir tai įgyvendiname”, - kalba N. Storonskis. „Vien Vilniaus mieste 20 proc. vyresnių kaip 18 metų gyventojų naudojasi mūsų paslaugomis, ir mes aiškiai matome, kad dabar Lietuvoje jau pasiekėme tašką, kai reikalingas gilesnis vertikalus augimas, t. y., būtent vietos rinkai būdingų paslaugų kūrimas”, - pridūrė „Revolut” įkūrėjas ir vadovas.

„Finansų rinka pasaulyje yra ant pokyčių slenksčio, kuriame naujos kartos „fintech“ kompanijos radikaliai keičia industriją. „Revolut“ komandos plėtra Lietuvoje leis mūsų talentams įgauti itin unikalios tarptautinės plėtros patirties bankininkystėje, kuri yra neįkainojama auginant „fintech“ klasterį“, - teigia „Investuok Lietuvoje“ direktorius Mantas Katinas.

Artėjantis prie 4 mln. klientų visame pasaulyje, „Revolut” Lietuvoje šiuo metu turi per 170,000 vartotojų.

Kompanija rengiasi pradėti teikti bankines operacijas pirmoje šių metų pusėje. Įmonė pirmiausiai Lietuvoje pradės priimti indėlius, siūlys overdraftą (kredito limitą banko sąskaitoje) bei asmenines paskolas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (66)