Renginių kaina: vienam dalyviui siūlo numatyti 200-250 Eur

Infliacija ir karo sukelti padariniai buvo pagrindiniai veiksniai, nulėmę kainų augimą bene visuose sektoriuose. Ne išimtis – ir renginių rinka. Kaip sako renginių paslaugų grupės „ReKūrai“ vadovas Aurimas Kamantauskas, šiemet renginiai kainuos vidutiniškai 10–20 proc. daugiau. Labiausiai pabrango maistas ir visos paslaugos, susijusios su žmogiškaisiais ištekliais, be kurių neįsivaizduojamas nė vienas renginys.

Pasak A. Kamantausko, maistas, gėrimai ir dalyvių skaičius bus pagrindiniai kintantys veiksniai, lemiantys galutinį renginio biudžetą. Ne mažiau svarbi dedamoji – ir renginio trukmė, kuri lemia, kiek reikės vaišių.

„Jei vaišinsitės kavinėje ar restorane – be vargo numatysite, ką ir kiek valgysite, įvertinsite užkandžių ir gėrimų poreikį bei kiek visa tai kainuos. Likusi pinigų dalis teks vietai, infrastruktūrai, techninei įrangai, dizainui, dekorui, vedėjui, atlikėjams ir pramogoms. Vidutiniškai vienam renginio dalyviui šiemet reikėtų numatyti 200–250 eurų sumą“, – teigia renginius organizuojančios įmonės „ReKūrai“ vadovas A. Kamantauskas.

Išaugo poreikis aktyvioms pramogoms ir dalyvių įtraukimui

Jei pernai buvo norima visko iš pirmos lentynos ar, kitaip tariant, visko kas geriausia, tai šiemet ieškoma kuklesnių sprendimų. A. Kamantauskas pastebi, kad dėl tam tikro nerimo rinkoje, kokia ekonominė situacija mūsų laukia rudenį, šiemet renginiai yra kiek kuklesni nei pernykštę vasarą, tačiau vis tiek išlaikoma kokybė, siekiama gero turinio ir negailima priemonių gerai renginio emocijai sukurti.

„Pernai renginiuose žmonės dar privengė didesnio fizinio kontakto ir aktyvumo, renginiai buvo kur kas ramesni nei iki pandemijos. Tačiau šiemet matome sugrįžtantį poreikį aktyvioms komandinėms veikloms ir visų dalyvių įtraukimui. Užsakovų lūkestis visada išlieka tas pats – sukurti taip vadinamą nuostabos efektą renginyje, sužavėti, nustebinti. Tai iš esmės vienintelis elementas, ko tikisi užsakovas. Kitų specialių pageidavimų ar netradicinių užsakymų ši vasara nežada“, – sako A. Kamantauskas.

Pandeminis laikotarpis suformavo ir naują tendenciją – integruoti į vasaros renginio programą motyvacinius lektorius. A. Kamantauskas priduria, kad pandemijos metu motyvaciniai lektoriai dalyvavo nuotoliniuose renginiuose, o dabar jie atvyksta į renginius susitikti gyvai. Tai neretai ne tik įtaigiai sėkmės istorijas pasakojantys pranešėjai, bet ir praktikai, kurie geba įtraukti renginio dalyvius į viešojo kalbėjimo, fotografijos, fenotipologijos, įvairių sporto šakų, juoko jogos, grafitų kūrimo ar kitus užsiėmimus.

Daugėja IT sektoriaus užsakymų

Pasak renginių organizatoriaus A. Kamantausko, tarp renginių užsakovų vis labiau daugėja IT sektoriaus įmonių, kuriose dirba daug jaunų žmonių, tad ir renginių dalyvių amžiaus vidurkis jaunėja. Tai diktuoja poreikį netradiciniams kūrybiniams sprendimams ir vadinamajai „out of the box“ idėjų paieškai.

„Tarp dirbančiųjų technologijų sektoriuje yra nemažai intravertų. Nors ir minimaliai, bet ši auditorija renginio metu nori būti įtraukta, todėl didėja ir kūrybinių sprendimų įvairovė“, – pažymi jis.

Renginiuose šiemet ypač paklausūs ir įvairūs komandiniai nuotykiai su įspūdingais sprogimais ir kitais šou elementais, taip pat lenktynės, orientacinės žaidynės, konstravimo ar kitos komandų kūrybinės dirbtuvės, kur reikalingas strateginis mąstymas ir didelis įsitraukimas. Kasmet atsiranda norinčių išbandyti pažintinį ištvermės žygį su netikėtomis interaktyviomis stotelėmis.

Nauja tendencija – renginiai gamybinių įmonių teritorijose

Pastaraisiais metais išryškėjo ir keletas naujų renginių tendencijų, kurios patraukė ir publikos, ir organizatorių dėmesį. Viena jų – miesto renginiai. Net vasaros šventėms renkamasi erdvė, esanti mieste – atrandami pačiame mieste esantys kiemai, skverai, parkai. Tai skatina kūrybiškai atrasti naujas erdves, kurti naujus renginių formatus, pritaikytus miesto ritmui, atsižvelgiant į infrastruktūrą, ribojimus, esančius mieste.

A. Kamantauskas atkreipia dėmesį, kad vis daugiau atsiranda norinčių švęsti įmonės teritorijoje.

„Tai dažniausiai gamybos įmonės, kurios šventei transformuoja industrines savo vidines teritorijas, suteikia joms festivalio atmosferą“, – naujoves komentavo renginių organizavimo įmonės vadovas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją