Pasak JAV bendrovės pranešimo, grynasis pelnas sumenko nuo 4,277 mlrd. iki 4,112 mlrd. dolerių, arba nuo 1,63 iki 1,61 dolerio akcijai, o pardavimų pajamos padidėjo nuo 19,318 mlrd. iki 20,338 mlrd. dolerių.

„FactSet“ kalbinti analitikai prognozavo vidutiniškai 1,59 dolerio akcijai pelną, 19,83 mlrd. dolerių įplaukas.

Kosmetikos ir parfumerijos gaminių pardavimų pajamos augo 5 proc. iki 3,964 mlrd. dolerių, produktų naminiams augintiniams – taip pat 5 proc. iki 1,687 mlrd. dolerių, sveikatos priežiūros produktų – 8 proc. iki 2,676 mlrd. dolerių, namų apyvokos prekių – 5 proc. iki 7,009 mlrd. dolerių, prekių vaikams ir asmens higienos prekių – 3 proc. iki 4,864 mlrd. dolerių.

Bendrovė skelbia šiemet liepą-rugsėjį akcininkams išmokėjusi apytikriai 5 mlrd. dolerių, iš jų 2 mlrd. dolerių dividentų pavidalu ir 3 mlrd. dolerių – dėl akcijų išpirkimo.

„Procter & Gamble“ tikisi, kad jos pelnas šiais finansiniais metais, atmetus vienkartinius veiksnius, augs 3-6 proc., grynasis pelnas – 6-9 proc., įplaukos – 2-4 procentais.

„Procter & Gamble“ veiklą pradėjo 1837 metais kaip nedidelė šeimos įmonė, gaminusi muilą ir žvakes Cincinatyje. Dabar bendrovės produkcijos portfelis sudarytas iš apytikriai 10 prekių kategorijų ir maždaug 65 prekių ženklų, siūlomų beveik 70 šalių. Bene labiausiai žinomi – „Pampers“, „Tide“, „Ariel“, „Fairy“, „Always“, „Lenor“, „Oral-B“, „Olay“, „Tampax“, „Old Spice“, „Pantene“, „Head &; Shoulders“, „Fusion“, „Gillette“, „Mach3“, „Venus“, „Braun“.

„Procter & Gamble“ rinkos kapitalizacija nuo 2021-ųjų pradžios padidėjo 2,3 proc. iki 351 mlrd. dolerių.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją