Su DELFI susisiekusi skaitytoja Laura pasidalijo istorija apie nemalonų nutikimą besidžiaugiant saulės spinduliais privačiame paplūdimyje.

„Oras savaitgalį pasitaikė, kaip niekada, geras. Su šeima ir dar viena draugų pora nusprendėme pasilepinti vasaros teikiamais malonumais ir nuvažiavome į „Villa Alicante“ pašonėje įrengtą mokamą paplūdimį. Mus pasitiko administratorė, sumokėjome po 10 Lt už žmogų ir nuėjome į paplūdimį“, - pasakojimą pradėjo Laura.

Sugalvojo pažaisti tinklinį

Prieš tai administratorė įspėjo poilsiautojus, kad nuo 15 val. viloje vyks užsakytas vestuvių pokylis ir paprašė jų laikytis už ištiestos „stop“ juostos.

„Maudėmės, deginamos, žodžiu, nieko ypatingo nevyko, kol vaikinų kompanija nepasiūlė mūsų vyrams pažaisti tinklinį“, - teigė Laura.

Pasak jos, po kokių poros valandų prie poilsiautojų priėjo apsaugos darbuotojas ir pranešė, kad už naudojimąsi tinklinio aikštele jiems reikės susimokėti 45 Lt.

„Jauni vyrukai, žinoma, pabėgo, nes nenorėjo mokėti, o mes likome, nes nesijautėme nieko blogo padarę. Apsauginis iš mūsų ir toliau reikalavo pinigų, kažkam vis intensyviai skambinėjo ir mus įkalbinėjo susimokėti gražiuoju, - pasakojo moteris. - Ne, susimokėti nebuvo gaila, bet tai buvo principo reikalas. Sutinku, kad už paslaugą susimokėti reikia, bet tuomet, kai esi informuotas iš anksto, kad paslauga mokama, o ne paskui, kai ja pasinaudoji“.

Iškvietė policiją

Pasirodo, kol vilniečiai santykius aiškinosi su apsaugos darbuotojais, administracija iškvietė policiją.

„Mažametis vaikas išsigando ir pradėjo verkti, nėščiai draugei pradėjo drebėti rankos. Tokio pažeminimo dar neteko patirti: per visą paplūdimį mus, kaip nusikaltėlius, vedėsi policininkai, - košmarą prisiminė Laura. - Aiškinimasis persikėlė į registratūrą prie administratorės stalo. Ji net nebandė spręsti keblios situacijos, o pakeltu tonu reikalavo susimokėti. Ji tikrai nebuvo mandagi, tuo labiau šalia buvo mažametis vaikas ir nėščia moteris“.

Vilnietė teigė bandžiusi paaiškinti, kad klientai nebuvo įspėti iš anksto, kad tinklinio aikštelė mokama, tačiau išsiaiškinti konflikto pusėms taikiai taip ir nepavyko. Policija užsirašė poilsiautojų duomenis ir informavo, kad norėdami „Villa Alicante“ atstovai gali rašyti skundą.

Savaitgalį, kai paplūdimyje ilsėjosi Laura, dirbusi administratorė Loreta pasakojo, kad tinklinio aikštelė iš tiesų klientams yra mokama.

„Prie jų buvo kelis kartus prieita apsaugos darbuotojo ir informuota, kad aikštelė yra mokama. Jie atsisakė mokėti“, - teigė ji.

Pasak darbuotojos, tinklinį žaidė ne vienos kompanijos žmonės, tačiau kiti išsiskirstė.

„Kadangi klientai atsisakė susimokėti, teko kviesti policiją“, - kalbėjo Loreta.

Pasak jos, klientai apie mokamą aikštelę buvo informuoti jau jiems pradėjus žaisti tinklinį.

„Jie sakė, kad informavom 5-7 minutės prieš baigiant žaisti, bet faktas yra tas, kad mes informavome ir, jei jie nenorėjo mokėti, turėjo baigti žaisti ir išsiskirstyti. Mes neklausėme, ar žais valandą ar ne. Pasakėme, kad paslauga yra mokama, o jie nori pabaigti žaidimą, tai turi susimokėti“, - pasakojo administratorė.

Loreta teigė, kad apie paslaugos kainą klientai yra informuojami registratūroje ir kambariuose esančiuose kainoraščiuose bei internetiniame „Villa Alicante“ puslapyje.

Informacija turi būti pateikta laisvai prieinamoje vietoje

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba informuoja, kad pagal Civilinį kodeksą verslininkas, prieš sudarydamas vartojimo sutartį privalo aiškiai ir suprantamai suteikti klientui būtiną, teisingą, išsamią ir neklaidinančią informaciją, taip pat privalo nurodyti parduodamų daiktų ir teikiamų paslaugų kainą.

Paslaugų teikėjas privalo suteikti informaciją, susijusią su teikiamų paslaugų prigimtimi, jų teikimo sąlygomis, paslaugų kaina, paslaugų teikimo terminais, galimomis pasekmėmis, bei kitokią informaciją, turinčią įtakos kliento apsisprendimui sudaryti sutartį.

„Šioje situacijoje teikiamos paslaugos yra paslaugų teikėjo verslas, todėl vartotojui turi būti sudarytos sąlygos su minėta informacija viešai susipažinti paslaugų teikėjo buveinėje ar kitoje kiekvienam galimam klientui laisvai prieinamoje vietoje. Taigi įmonė turi teisę reikalauti papildomo mokesčio už paslaugas, tačiau tokia informacija turi būti suteikta pagal minėtus teisės aktų reikalavimus, kad vartotojas galėtų priimti turima informacija pagrįstą sprendimą“, - aiškino tarnybos Maisto produktų, turizmo ir rekreacinių paslaugų departamento direktorė Neringa Ulbaitė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (819)