Redakcija dar praėjusiais metais rašė, kad kai kurie prekybos tinklai iš prekybos pradėjo išimti mažesnio apyvartumo prekes. Buvo skelbiama, kad tokių pokyčių tikslas didinti dėmesį maisto prekėms.

Prekybos tinkle „Maxima“ šis pokytis tada labiausiai palietė pramonines prekes, tačiau prekybos tinklai ir šiandien reaguoja į aktualijas.

„Rimi Lietuva“ rinkodaros ir viešųjų ryšių skyriaus vadovė Dalia Čenkienė kalbėjo, kad šiuo metu lentynose yra plečiama pigesnių produktų pasiūla.

„Didelio pokyčio asortimente nėra, tačiau dėl paskutinių metų infliacijos, pasikeitusių pirkėjų įpročių bei išaugusių kainų asortimentas yra nuolat optimizuojamas ir keičiamas: lentynose plečiama pigesnių produktų pasiūla, privačios etiketės produktų pasirinkimas. Tiesa, „Premium“ prekių pasirinkimas išlieka, jų asortimento plėtra priklauso nuo kategorijos“, – teigė ji.

„Lidl Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Lina Skersytė tikino, kad jų prekybos tinklo asortimentas ir taip yra ganėtinai optimizuotas, tačiau didžioji dalis produkcijos yra susijusi su privačiais prekių ženklais.

„Tai lemia ir žymius pokyčius žmonių elgsenoje – gyventojai tampa racionalesniais pirkėjais ir yra linkę mažiau permokėti už žinomus prekių ženklus bei taip sutaupyti, jei tokią pat kokybę gali nusipirkti už mažesnę kainą“, – teigė atstovė.

Kad prekybos tinklo asortimentas yra „gyvas organizmas“ kartu kalbėjo tiek prekybos tinklo „Maxima“ Pirkimų departamento direktorius Marius Tilmantas, tiek „Iki“ atstovė Vaida Budrienė.

Pastaroji aiškino, kad asortimentas peržiūrimas kasmet.

„Kai kurios prekės dingsta iš lentynų kaip nepasiteisinusios, kitos gi atsiranda – ypač plečiame savo privačios etiketės produktus. Šiais metais išsigryninome ir pristatėme aiškius „Iki“ parduotuvių formatus, kurie irgi nulėmė asortimento pokyčius“, – teigė ji ir tikino, kad kuo parduotuvė didesnė, tuo asortimentas joje platesnis.

„Maxima“ atstovas pridūrė, kad šiuo metu jaučiamas ir pačių gyventojų pirkimo įpročių pokytis.

„Pirkėjų valgymo įpročiai irgi keičiasi, pvz.: pastaruoju metu vis labiau jaučiamas poreikis šviežiam bei šaldytam maistui, tad jo „Maximose“ daugėja“, – teigė jis.

„Norfa“ atstovas Darius Ryliškis patikino, kad šiame prekybos tinkle asortimento mažinimo nėra.

„Kaita yra natūrali, specialiai nieko nemažiname. Galiu pasakyti, kad prekių kodų bendrai nemažėja“, – apibendrino jis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją