„Iki“ viešųjų ryšių vadovė Berta Čaikauskaitė sakė, kad šiais metais visoje Lietuvoje planuojama atverti septynių naujų parduotuvių duris ir atnaujinti devynis šiuo metu veikiančius prekybos centrus.

„Atidarydami naujas ir atnaujindami senas parduotuves ir toliau diegsime naujoves. Jau dabar įmonė optimizavo užsakymų procesus, kad būtų iki minimumo sumažintas neišpirktų, išmesti skiriamų maisto produktų kiekis“, – komentavo ji.

Šiuo metu šalyje veikia 236 „Iki“ parduotuvės, iš kurių keturios Vilniuje, Utenoje ir Vilkaviškyje buvo atidarytos per 2016 metus.

„Visų pirma investuojame į patogų klientų apsipirkimą. Stengiamės sudaryti visas galimybes kiekvienam pirkėjui rinktis iš plataus prekių asortimento ir šviežių produktų gausos“, – tvirtino B. Čaikauskaitė.

„Norfa“ atidarys iki 12

„Norfa“ atstovas spaudai Darius Ryliškis DELFI sakė, kad šiemet planuoja atidaryti 11 ar 12 naujų prekybos centrų.

„Kaišiadoryse, Telšiuose, Marijampolėje, Šiauliuose, Kaune (Garliavoje), Joniškyje, Švenčionėliuose, Gruzdžiuose (Šiaulių raj.), Veisiejuose (Lazdijų raj.), Alytuje (gal dar kur, priklausys nuo aplinkybių). Parduotuvių atidarymo laikas priklausys nuo įvairių aplinkybių: statybų eigos, įvairių leidimų gavimo ir t.t.“ – pasakojo jis.

„Norfa“ atstovas taip pat priminė, kad pirmąją „Hyper“ formato parduotuvė prekybos tinklas 2017 metais jau atidarė Vilniuje, Kalvarijų gatvėje.

„Apie parduotuvių uždarymą iš anksto neskelbiame, nors kelios, moraliai pasenusios parduotuvės šiemet ir bus uždarytos“, – pridūrė D. Ryliškis.

„Maxima“ pristatys kiek vėliau

Maxima LT“ komunikacijos vadovė Renatė Dantė teigė, kad kol kas negali atskleisti šių metų planų, bet žadėjo tai padaryti artimiausioje ateityje.

Vietoje to ji priminė, kaip prekybos tinklui sekėsi 2016 metais.

„2016 metai buvo intensyviausias plėtros etapas tinklo istorijoje: atidaryta 10 naujų ir 15 pagal modernią koncepciją atnaujintų parduotuvių.

Parduotuvėse įgyvendinti atnaujinimai: daugiau erdvės prie kasų, tarp lentynų; įdiegta patogesnė navigacijos po parduotuves sistema; montuojamos savitarnos kasos; atnaujinta apdaila, apšvietimas, parduotuvių fasadai ir kita“, – pasakojo ji.

R. Dantė pastebėjo, kad 2016 metų pradžioje Vilniuje pradėtos naujo bendrovės „Maxima LT“ administracijos pastato statybos.

Į 16,7 tūkst. kv. m ploto kompleksą investuota 15 mln. eurų. Pastatų kompleksą sudaro beveik 4,5 tūkst. kv. m ploto 2 aukštų „Maxima XX“ prekybos centras ir kiek daugiau nei 6,8 tūkst. kv. m ploto su prekybos centru besiribojantis 4 aukštų administracijos pastatas.

„Rimi“ ir „Lidl“ nesako

Rimi Lietuva“ viešųjų ryšių vadovė Giedrė Bielskytė DELFI sakė, kad planuoja naujus atidarymus, tačiau nei konkrečių vietų, nei datų neskelbia.

„Naujausią „Rimi“ parduotuvę atidarysime naujoje Kauno autobusų stotyje sausio pabaigoje“, – pridūrė ji.

Nuoseklią plėtrą žadėjo ir „Lidl Lietuva“ rinkodaros ir viešųjų ryšių departamento vadovė Agnė Dalia Gaižauskienė.

„Šiuo metu Vilniuje veikia 8, o visoje Lietuvoje – iš viso 22 „Lidl“ parduotuvės, – sakė ji. – Esamų savo parduotuvių uždaryti neketiname.“

„Lidl“ atstovė teigė, kad prieš kiekvieną parduotuvės atidarymą visus pirkėjus informuoja iš anksto visais įprastais komunikaciniais būdais.

„Tikimės, jog geranoriškai suprasite mūsų poziciją dėl konkurencinių sumetimų detaliai nekomentuoti klausimų, susijusių su įmonės plėtros strategija bei investicijomis“, – kalbėjo A. D. Gaižauskienė.

Intensyvi plėtra

Lietuvos prekybos įmonių asociacijos vadovas Laurynas Vilimas DELFI teigė, kad dėl intensyvėjančios konkurencijos intensyvi plėtra vyks visuose prekybos tinkluose.

„Manau, kad ji vyks tiek tarp didžiųjų prekybos tinklų, tiek tarp mažųjų: vyks jungimasis ar centralizacija, pavyzdžiui, per tokias sistemas kaip kooperatyvai. Toks reiškinys vyksta visame pasaulyje ir Lietuva nėra išimtis, nes norint turėti geresnes sąlygas, derybines galias su tiekėjais ir pateikti vartotojams geresnę kokybės ir kainos santykį, turi turėti derybinę galią. Manau, kad smulkioms parduotuvėms turės būti patrauklus ir būtinas dėmesys veiklos pakreipimui į prisijungimą prie kooperatyvų ar prekybos įmonių aljanso „Aibės“, – komentavo L. Vilimas.

Jis pažymėjo, kad suėjus metams „Lidl“ veiklai Lietuvoje, bus galima daryti aiškesnes įžvalgas apie naujo prekybos tinklo Lietuvoje rezultatus.

„Vis dėlto jie ir toliau numato savo plėtrą ir plėsis, tai svarbu, kaip jiems seksis išlaikyti ir pritraukti pirkėjus, ar keisis jų poreikis ir simpatijos vienam ar kitam prekybos tinklui. Kaip žinome, lietuviai yra palankūs naujiems rinkos žaidėjams: taip buvo ir su „Ikea“, ir su „H&M“, o po to rinka vis vien stabilizuojasi ir įsijungia tiki faktoriai“, – kalbėjo pašnekovas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (84)