Pasak „Baltų lankų” rinkodaros projektų vadovės Ievos Bluvštein, šiuo metu savo interneto parduotuvėje leidykla parduoda per dešimtadalį savo knygų.

Pardavimą kilstelėjo ir tai, kad „Baltos lankos”, šiemet uždariusios knygų išparduotuvę sostinės Kalvarijų gatvėje, prekybą jomis perkėlė į internetą.

„Kaina perkant internetu yra maždaug ta pati kaip perkant mūsų leidyklos knygyne. Bet už tuos pačius pinigus knygos juk dar ir atgabenamos į namus”, – kalbėjo I.Bluvštein.

„Dauguma leidėjų prognozavo, kad knygų prekyba internetu Lietuvoje neturi ateities, bet pardavimo rezultatai šį mitą sugriovė”, – tvirtino ir internetinio knygyno knygos.lt mažmenos vadovė Kamilė Paulikienė.

Kad internetinė prekyba sudaro vis didesnę konkurenciją įprastiniams knygynams, patvirtino ir įmonių grupės „Alma littera” rinkodaros direktorius Giedrius Keraitis.

„Todėl į šį verslą jau planuojamos didesnės investicijos”, – sakė G.Keraitis.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)