Šis šūkis esą negalės būti naudojamas komerciniams tikslams vieno rinkos dalyvio, nes jau yra naudojamas masiškai, praneša agentūra AFP.

INPI duomenimis, po praėjusį trečiadienį įvykdyto išpuolio gauta daugybė prašymų užregistruoti prekės ženklą „Je suis Charlie“ arba užuominą į tai. Tačiau jie nebuvo užregistruoti, nes neatitinka reikalavimo, kad prekės ženklas turi būti „išskirtinis“.

Agentūra AFP iš informuotų šaltinių sužinojo, kad gauta daugiau kaip 50 prašymų užregistruoti ženklą „Je suis Charlie“.

Ženklą praėjus kelioms minutėms po išpuolio prieš satyrinio žurnalo „Charlie Hebdo“ redakciją sukūrė Joachimas Roncin, nemokamo žurnalo „Stylist“ meninis vadovas. Tai trys baltos spalvos žodžiai tipiškais „Charlie Hebdo“ rašmenimis juodame fone. J. Roncin Twitter pareiškė, kad šį solidarumo ženklą gali laisvai naudoti visi, tačiau jis esą apgailestaus, jei tai bus daroma „komerciniais tikslais“.

Liūdnomis aplinkybėmis išgarsėjęs užrašas jau puikuojasi ant marškinėlių, lipdukų ir pakabukų.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)