Portugalų verslininkai mano, kad jų šalis gali būti laikoma sėkmės pavyzdžiu, kaip ištikus finansinei krizei rasti būdų atgaivinti bankrutuojančią pramonę.

Jau keletą metų šalis siūlo aukštos kokybės avalynę. Portugalijos avalynės pramonė turi senas tradicijas, tačiau prieš krizę buvo gaminamos pigios prekės, kurios nebegalėjo konkuruoti su dar pigesnę darbo jėgą turinčiomis trečiosiomis šalimis, tad fabrikai ėmė bankrutuoti.

Situaciją aukštyn kojom apvertė naujos kartos specialistai, pradėję aukštos kokybės ir dizaino avalynės gamybą, šiandien drąsiai konkuruojančia su itališka ir prancūziška.

Avalynės eksportas nuo 2006 metų išaugo daugiau kaip dvigubai, eksportuojama per 100 mln. porų.

Dabartinė sėkmė gali būti sustabdyta tik nepatiklaus pirkėjo, kuriam „Made in Portugal“ gali neatrodyti tiek pat patraukliai, kaip „Made in Italy“.