Su portalu DELFI nuotrauka pasidalijusi Patricija pasakojo, kad „Hyper Maxima“ prekybos centre ji apsilankė sekmadienį, sausio 3 d., pavakarę. Merginą nustebino pamatytas vaizdas duonos skyriuje: čia lentynos buvo net ne pustuštės, o visiškai tuščios.

Kaip pasakojo Patricija, apytuštės lentynos buvo matyti ir mėsos skyriuje. Pasak jos, pirkėjų parduotuvėje jai nepasirodė buvę daugiau nei įprastai.

Kaune gyvenanti mergina prisipažino, kad jai taip ir nepavyko įsigyti duonos gaminių ir jos mėgstamų sūrelių, tačiau kitų norėtų maisto produktų jai pavyko rasti.

Atrodytų, kad prekių stygių pastebėjo pirkėjai ne tik Kaune, bet ir sostinėje. Šeštadienį, supratusi, kad nelabai turi iš ko pagaminti vakarienę, vilnietė Rasa užsuko į nedidelę ne tinklinę parduotuvę viename miegamajame sostinės rajone. Moteris nustebo, kad parduotuvėje – labai mažai prekių.

„Mėsos skyriuje dirbanti pardavėja gūžčiodama pečiais, prisipažino, kad nelabai ką turi pasiūlyti“, – prisiminė moteris.

Pasak jos, pardavėja skundėsi, kad sausio 2 d. buvo labai daug žmonių, todėl beveik viskas išpirkta. Vilnietei taip pat buvo pasakyta, kad tiekėjai naujų prekių atvežti žada tik pirmadienį.

„Teko vakarienės ieškoti šaldytų produktų skyriuje“, – sakė Rasa.

Prekybos tinklo „Maxima“ komunikacijos skyriaus vadovė Renata Saulytė komentavo, kad šio prekės ženklo parduotuvėse prekių užsakymai daromi automatiškai.

„O kai kurių ir centralizuotai, išanalizavus istorinius prekių paklausos duomenis bei klientų srautus“, – pridėjo ji.

Pasak R. Saulytės, prekybos tinklo „Maxima“ atstovai per didžiąsias metų šventes bendro prekių trūkumo nepastebėjo, nes parduotuvės taip pat gali prekes užsakyti savo nuožiūra, jei mato, kad sparčiai mažėja kažkurios prekės likučiai.

„Taip pat prieš savaitgalius ir šventes daromi kur kas didesni užsakymai nei, tarkime, paprastą kalendorinę dieną. Tad parduotuvės visada turi galimybę prekes papildyti iš turimų atsargų sandėliuose, nes, pavyzdžiui, vienoje parduotuvėje galbūt bus populiaresnė vienos rūšies duona, o kitoje – jau kitos rūšies. Tam tikros įtakos turi ir regioniškumas, tad kiekviena parduotuvė yra unikali kaip ir jos daromi prekių užsakymai“, – pasakojo R. Saulytė.

Prekybos tinklo atstovė sutiko, kad kartais, pasiūlius vienai ar kitai prekei ar prekių grupei patrauklią nuolaidą, jos išperkamos kur kas greičiau nei kitos.

„Galbūt kai kurių prekių trūkumą klientai pastebėjo pavienėse tinklo parduotuvėse, kai prekių dar tik buvo laukiama – papildymo iš sandėlių – ar prekės buvo iškraunamos“, – sakė pašnekovė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1135)