Penktadienį prekės ženklą „Plus Travel“ valdančiai bendrovei „Fresh Travel“ paskelbus apie stabdomą veiklą, dalis jos klientų dar nebuvo grįžę namo.

DELFI pasiekė laiškas iš Egipto kurorto Hurgada, kuriame, pasak laiško, poilsį šeštadienį turėjo baigti grupė šios bendrovės klientų. Tačiau jiems teko laukti nežinioje, nes viešbutis nenorėjo atiduoti bagažo, kol nėra visiškai su jais atsiskaityta.

„Rašome iš Hurgados, šiuo metu esame įkaitai, neatiduoda bagažo, kai kurių žmonių pasai yra bagaže, esame gąsdinami tuo, kad neleis lėktuvui pakilti, nes nėra sumokėta „Plius Travel“ agentūros mokestis už mūsų dienas, praleistas „Mirage aquapark“ viešbutyje. Žmonės panikuoja, nežino kaip pasiimti bagažą, kad grįžti namo, nes mums jo neduoda, kol nėra sumokėti pinigai“, - tvirtinama naktį parašytame laiške DELFI.

Pasak moters, viešbučio darbuotojai saugojo kambarį, kuriame sudėtas poilsiautojų bagažas.

Vėliau šeštadienio rytą ji DELFI sakė, kad pavyko sutarti su viešbučio darbuotojais, kad šie atiduotų bagažą, Keliautojai oro uoste laukė lėktuvo, tačiau, jos žiniomis, panaši situacija keliems lietuviams klostosi ir kitame Hurgados viešbutyje.

Iš viso, jos žiniomis, Hurgadoje yra likę 150 veiklą sustabdžiusio kelionių organizatoriaus keleivių, iš kurių 30 yra vaikai.

Oficialiai skaičiuojama, kad Hurgadoje yra 173 bendrovės klientai.

Patys sumokėjo, kad išsivaduotų

Į DELFI kreipėsi ir kito Hurgados apylinkėse įsikūrusio viešbučio „Nubia“ poilsiautojai iš Lietuvos.

Viena moteris telefonu DELFI pasakojo, kad iš viešbutyje buvo įkalinti 22 lietuviai, nes esą nesumokėta už jų savaitės poilsį.

„Penktadienį turėjo baigtis mūsų atostogos, kadangi nepavyko išskristi namo, likome nakvynei. Susimokėjome už šią nakvynę. Tačiau šeštadienį atsikėlus ir papusryčiavus iš mūsų atėmė lagaminus ir juos užrakino. Šiek tiek pasukčiavome, pasakėme, kad reikia vaistų, pasiėmėme būtiniausius daiktus ir ketinome skristi be lagaminų, tik su dokumentais. Tačiau jie perprato mūsų gudrybę ir mūsų neišleidžia iš viešbučio“, - filmo scenarijaus vertą istoriją pasakojo poilsiautoja iš Lietuvos.

Ji teigė, kad poilsiautojai skambino Lietuvos konsului Egipte, kuris patarė iškviesti turizmo policiją. 

Apie 12 val. šeštadienį DELFI moteris pasakojo, kad policija taip ir neatvyko, o lietuviai, norėdami suspėti į lėktuvą, patys viešbučiui sumokėjo 3 tūkst. dolerių, užsisakė autobusą ir skuba į oro uostą.

Nukentėjo daugiau nei tūkstantis žmonių

Valstybinis turizmo departamentas savo tinklalapyje praneša, kad lėktuvas iš Hurgados turėtų pakilti šeštadienį 12:40 val. vietos laiku, reiso Nr. S53802.

Pasak departamento, planuojama, kad lėktuvas iš Šarm el Šeicho, Egipto, pakils naktį iš šeštadienio į sekmadienį 00:00 val. vietos laiku, reiso Nr. S53804.

„Turistai raginami vykti į oro uostą savarankiškai, kadangi UAB „Fresh travel" nėra apmokėjęs nei už pervežimą iš viešbučių į oro uostą, nei už skrydžius. Skrydžius ir jų apmokėjimą organizuoja Valstybinis turizmo departamentas“, - rašoma departamento tinklalapyje.

DELFI šeštadienį nepavyko prisiskambinti į Valstybinį turizmo departamentą. Departamento vadovo pavaduotas Juozas Raguckas LRT radijui sakė, kad nuo veiklą sustabdžiusio kelių organizatoriaus nukentėjo daugiau nei tūkstantis žmonių, kurie yra sumokėję pinigus už keliones.

Pasak jo, nors ir vėluodamas, lėktuvas iš Hurgados pakilo su visais šiame kurorte buvusiais veiklą sustabdžiusios bendrovės klientais.

Naktį iš penktadienio į šeštadienį lėktuvas su Lietuvos turistais, kurie ilsėjosi Portugalijos Madeiros saloje, sėkmingai nusileido Vilniuje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (296)