„Delfi“ turėjo išskirtinę progą prieš pat atidarymą apsilankyti naujajame prekybos centre ir pirmieji pamatyti, kaip jis atrodys.

Skaičiuoja dienas

Dienos metu atvykus prie naujojo prekybos centro, nors jo durys oficialiai dar neatvertos, nustembame išvydę tiek daug automobilių – vyksta intensyvus pasiruošimas atidarymui.

Kol vieni iš sunkvežimių krauna ir į parduotuves pro vieną iš įėjimų ant didelių padėklų veža prekes, kiti jas dėlioja lentynose, plauna grindis ar kavinėse rikiuoja stalelius.

Vilnius Outlet“ vadovas Andrius Razmus mus pasitikęs aiškina, kad visai neseniai kai kurios parduotuvės čia neturėjo ir plytelėmis išklotų grindų, tačiau kai laiko lieka nedaug, kad visi spėtų susiruošti atidarymui, plušama tiek dieną, tiek naktį.

Ekskursiją pradėjus pirmame aukšte, „Ogmios centro“ rinkodaros vadovas Edgaras Valickas pasakoja, kad projektuojant daugiau nei 73 tūkst. kv. m ploto pastatą viskas buvo apgalvota taip, jog atėjusiam klientui be reikalo nereikėtų vaikščioti tarp aukštų, o jis atėjęs į konkretų aukštą rastų atitinkamas parduotuves ir paslaugas.

„Tokio kaip pagrindinio įėjimo neturime. Iš viso jų yra 11 ir visi yra pagrindiniai.

Pirmasis aukštas skirtas gurmanams ir gauti visoms paslaugoms, kurių gali prireikti kasdien. Čia dominuoja maisto prekės, yra tokios parduotuvės, kaip „Hyper Rimi“, „Asorti“, taip pat – gyvūnų prekių, kosmetikos parduotuvės, vaistinė.

Viskas tam, kad nereikėtų niekur toli vaikščioti“, – sumanymą aiškina jis ir tikina, kad atlikti tyrimai parodė, kad žmonės, kurie į prekybos centrą atvyksta maisto prekių, nėra linkę vaikščioti po drabužių parduotuves.

Nors bendrai prekybinio ploto „Vilnius Outlet“ turi apie 40 tūkst. kv.m., kur bus įsikūrusios apie 150 parduotuvių, iš visų likusios vos kelios neišnuomotos prekybos vietos, o pirmas aukštas – pilnai užpildytas.

Lauks 30-70 proc. mažesnės kainos

Pakilus aukštyn, antras aukštas išties pasirodo erdvus. Apie 30 proc. viso prekybos centro ploto yra skirta bendram naudojimui – poilsio vietoms, koridoriams, žaliesiems plotams.

Kaip lydėdamas sako prekybos centro vadovas – antrame aukšte yra įsikūrusios drabužių ir avalynės, aksesuarų parduotuvės, arba kaip įveda terminą – outletai.

Paklaustas, ar čia galima taikyti žodžio „išparduotuvė“ atitikmenį, jis sako, kad nelabai.

„Pagrindinis outleto ir išparduotuvių skirtumas tas, kad pastarosiose yra išparduodamos bet kokios prekės, o outletuose – tik labai geros, aukštos kokybės prekės, tačiau mažesne kaina. Čia visada garantuota nuolaida“, – sako jis.

Vadovas aiškina, kad pagrindinis pažadas lankytojams yra tas, kad čia kainos visada bus bent 30 proc. mažesnės nei reguliariose parduotuvėse, o jų bus galima rasti ir įvairesnių nei įprastai.

„Čia bus atvežamos prekės ir iš kitų šalių tam tikrų reguliarių parduotuvių, todėl jų bus įvairesnių. Taip pat outletai turi savo gamyklas, kurios jiems gamina specialias prekes“, – sako A. Razmus.

Praeidami matome, kad tarp kitų parduotuvių antrame aukšte įsikūrinėja ir knygyno bei žvejybos prekių outletai.

Kamščiai didėti neturėtų

E. Valickas pastebi, kad prekybos centro vieta, žiūrint bendrai, labai yra labai patogi, nes gyventojams nebereikia vykti į miesto centrą tam, kad galėtų apsipirkti ar pramogauti, o šalia šio numatytos ir kelios autobusų stotelės.

„Pilaitė, Perkūnkiemis, Pašilaičiai, Karoliniškės, Viršuliškės, Lazdynai – mes ten neturime nei restoranų, nei pramogų. Ten nėra vietos, kur žmonės galėtų ateiti ir leisti laiką. Jiems iki tol reikėdavo per kamščius brautis į miesto centrus“, – teigia jis.

Kadangi prekybos centras įsikūręs prie Vakarinio aplinkkelio ir Pilaitės prospekto, teiravomės, ar tai dar labiau nepadidins šioje vietoje esamų automobilių spūsčių.

„Pilaitė spūstyse stovi iš ryto, o prekybos centras darbą pradeda 10 val. ryto. O vakarais kamštis prasideda apie 17 val. Mes turime statistiką, kad į prekybos centrus žmonės juda po darbo, apie 18 val. Manau, kad prekybos centras neturėtų daryti didelės įtakos kamščiams“, – sako E. Valickas ir tikina, kad, jo manymu, tai, kad žmonės nebevažiuos į miesto centre esančius prekybos centrus, kamščius kaip tik turėtų dalinai net sumažinti.

Statybų sąmata išaugo 20 proc.

Vadovas neslepia, kad paties prekybos centro atidarymas turėjo įvykti dar gegužės pradžioje, tačiau darbai užsivėlinę.

„Be abejo, tai lėmė pandeminė situacija. Mums teko šiek tiek pristabdyti statybų procesą. Pirmas karantinas įvedė labai daug neaiškumo tiek mums, tiek nuomininkams, tiek vystytojams.

Paskui, per laiką, su viskuo susigyvenome“, – teigia vadovas, tačiau priduria, kad problemų pridarė ir vėluojantis tiekimas, statybinių medžiagų kainų šuolis.

Pasak A. Razmaus, bendra sąmata dėl išaugusių medžiagų kainų didėjo apie 20 proc., o bendra investicija į prekybos centro statybas šiai dienai siekia 80 mln. Eur.

Paklausus, ar mano, kad šiuo metu yra tinkamas laikas prekybos centro statyboms ir atidarymui dėl pandemijos ir riboto patekimo į didžiuosius prekybos centrus, vadovas aiškina, jog tokia statyba yra ilgas maratonas ir prekybos centras nėra statomas metams.

„Tai – ilgo bėgimo distancija. Mes tikime, kad pandemija bus suvaldyta“, – sako jis, o E. Valickas tikina, kad sostinėje naujausias prekybos centras buvo atidarytas prieš 12 metų.

Įsikurs ir vaikų būreliai

Trečias prekybos centro aukštas patiks restoranų, pramogų ir sporto mėgėjams.

Čia, kaip vardija, bus įsikūrę apie 30 kavinių ir restoranų, soliariumai, kirpyklos, vaikų žaidimų kambariai ir net numatytos atskiros patalpos vaikų būreliams, kitiems užsiėmimas.

„Tokių patalpų – apie 3000 kv. m.“, – kalbėdamas apie patalpų nuomą patikslina vadovas bei vardija, kad patalpos bus skirtos tiek būreliams, tiek šokiams, treniruotėms, edukacinei veiklai.

„Save pozicionuojame, kaip šeimos veiklos centrą ir norime suteikti ir tas paslaugas, kurios šeimoms reikalingos. Į komerciją čia buvo žiūrima mažiausiai“, – aiškina E. Valickas.

Šalia restoranų zonos – ir „Apollo“ kino teatras, tiesa, kuris duris turėtų atverti kitąmet, o kol kas vis dar yra sprendžiami techniniai statybiniai klausimai.

Redakcija primena, kad „Vilnius Outlet“ pirkėjai čia ras tokius žinomus prekės ženklus, kaip „Apranga Išparduotuvė“, „Space outlet“, „Nike outlet“, „Danija outlet“, „Sportland outlet“, „Baby city“ ir daugelį kitų.

Outlete veiks „Hyper Rimi“ ir „Assorti“ bei dar daugiau nei 10 gurmaniško maisto prekių parduotuvių. Pramogų zonoje įsikurs nauji ir jau žinomi restoranai: „Manga“, „Jurgis ir Drakonas“, „Grill London“, „Casa de la pasta“, „Burger King“, „KFC“ ir daug kitų.

Prekybos centras duris atvers penktadienį – spalio 22 d. Kaip buvo skelbiama, atidarymo proga lankytojų lauks išskirtinės nuolaidos ir šeimos šventė.

Dėl ekstremalios situacijos į prekybos centrą klientai bus įleidžiami su galimybių pasu ir apsaugine kauke.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (477)