Delfi jau rašė, kad praėjusį ketvirtadienį prasidėjusi prekyba bilietais į E. Sheerano koncertą neapsiėjo be nesklandumų. Žmonės socialiniuose tinkluose dalijosi informacija, kad bilietų platintojo Bilietai.lt sistema stringa, o norint juos įsigyti virtualioje eilėje tenka laukti ir valandą.

Visgi kai kurie E. Sheerano gerbėjai trokštamų bilietų taip ir nesulaukė, nors mokėjimus sėkmingai atliko.

Į Delfi redakciją kreipėsi E. Sheerano gerbėja, kuri už kelis bilietus į britų dainininko koncertą sumokėjo beveik 500 eurų. Šie pinigai iš jos banko sąskaitos buvo nuskaičiuoti, tačiau elektroninio pašto dėžutės nepasiekė ne tik bilietai, bet ir laiškas su mokėjimo patvirtinimu.

„Mano bilietų apmokėjimas įvyko 10 min. nuo prekybos jais pradžios, tai matyti ir banko sąskaitos išraše. Tačiau jokio elektroninio patvirtinimo apie mokėjimą iš Bilietai.lt negavau. Dar po 10 minučių susisiekiau platintojo nurodytais kontaktais ir sulaukiau atsakymo, kad pirkimas įvykdytas sėkmingai, o bilietai bus pristatyti“, – pasakoja moteris.

Ji bilietų platintojo dar perklausė, ar šį laišką tikrai galima laikyti mokėjimo patvirtinimu, ir sulaukė atsakymo, kad patvirtinimas pašto dėžutę pasieks artimiausiu metu.

Edas Sheeranas

Vis dėlto nei šio patvirtinimo, nei pačių bilietų pirmadienį ji dar nebuvo sulaukusi, o socialiniuose tinkluose pasirodė įrašai, kad tokių sumokėjusių ir bilietų negavusių žmonių yra ir daugiau.

„Iš vienos moters gavau tiesioginį bilietai.lt numerį. Paskambinau, o atsiliepusi darbuotoja man pasakė, kad jie pardavė per daug bilietų, ir jei manęs nepasiekė automatinis patvirtinimo apie mokėjimą laiškas, tai nėra galimybės įrodyti, kad bilietus nusipirkau“, – piktinasi Delfi skaitytoja.

Ji bandė argumentuoti, kad Bilietai.lt tikrai turėtų savo sistemoje matyti, kada prie jos buvo prisijungta ir kada atliktas mokėjimas, tačiau bilietų platintojo atstovė esą atšovė, kad ji „dabar turi 100 žmonių su ta pačia problema, todėl nėra laiko aiškintis, paprasčiau bus grąžinti pinigus“. Tačiau, kada jie bus grąžinti, klientei atsakyta nebuvo.

„Mano nuomone be manęs dar yra daug žmonių, kurie ramiai susimokėję laukia patvirtinimo, kurio paprasčiausiai nebus. Bilietus žadama išduoti prieš pat renginį, tad tikėtina, jog 100 žmonių sulauks žinučių su atsiprašymais, kad bilietus nusipirkote, bet į renginį nepateksite“, – svarsto bilietų pirkėja.

Kai kurie mokėjimai „nesuvaikšto“

Bilietai.lt klientų aptarnavimo skyriaus vadovė Aleksandra Vaičekauskienė Delfi teigia, kad bendrovė tikrai nepardavė daugiau bilietų, nei buvo numatyta, o juos išpardavus prekyba iškart buvo sustabdyta.

Pasak A. Vaičekauskienės, visa ši situacija galėjo susiklostyti dėl bankinių sistemų veikimo niuansų.

Naujas Bilietai.lt logotipas

„Yra atvejų, kai pirkėjo užsakymas nesusiformuoja, t. y. mokėjimo informacija iš banko mūsų nepasiekia laiku, nors pinigai iš pirkėjo sąskaitos jau būna nuskaityti. Toks pirkimas tampa neaktyvus, tai reiškia, kad laiku nesulaukus mokėjimo, bilietai grįžta į prekyba, o sumokėti pinigai grąžinami į pirkėjo sąskaitą“, – aiškina Bilietai.lt atstovė.

Jos teigimu, jeigu pirkėjui pinigai buvo nuskaityti ir jis negavo bilietų pirkimo patvirtinimo laiško, tačiau nori sužinoti, ar jo pirkimas sėkmingas, reikėtų parašyti adresu info@bilietai.lt ir nurodyti bilietų užsakymo numerį.

„Jeigu pirkimo užsakymas nenusiformavo, pinigai bus grąžinti pirkėjui, dėl to papildomai kreiptis nereikia“, – teigia A. Vaičekauskienė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)