Lapkričio mėnesį vidutinio prekių krepšelio kaina mažėjo ketvirtą mėnesį iš eilės, bet esminė konkurencija, anot „Pricer.lt“, vyksta tarp prekybos centrų „Maxima“ ir „Lidl“. Tuo metu kiti tinklai stipriai atsilieka arba net bando kilstelėti kainas.

Reitinge prekybos centrai, palyginti su spaliu, išsirikiavo labai panašiai. Pirmoje reitingo vietoje išliko „Maxima“, sumažinusi krepšelio kainą 5,68 euro, o antroje – „Lidl“ (pigo 4,62 euro). Parduotuvės „E-Rimi“ ir „Rimi“, sumažinusios krepšelio kainą 2,26 ir 2,12 euro, liko trečioje ir ketvirtoje pozicijose. Tuo metu prekybos tinklas „Barbora“ (pigo 4,77 euro) pakilo į penktąją vietą, o „Norfa“, kurios krepšelis brango 3 eurais, nusileido į šeštąją poziciją.

Reitingo gale – septintoje ir aštuntoje pozicijose – liko prekybos tinklas „Iki“ (brango 4,61 euro) ir jo internetinė parduotuvė „LastMile“ (pigo 0,01 euro). Skirtumas tarp pigiausio („Maxima“) ir brangiausio („LastMile“) krepšelio yra 19,55 euro (35,55 proc.), teigia portalas „Pricer.lt“.

Iš viso reikšmingai (10 proc. ir daugiau) lapkritį brango keturios prekės iš 52 stebimų. Labiausiai brango arbata „Lipton“, pomidorų sultys, virta dešra, kiaušiniai, pigiausias batonas, juodasis šokoladas Karūna, malta kiauliena.

Tuo metu pigo 34 prekės, daugiau nei 10 proc. – 20: saulėgrąžų aliejus, pigiausias jogurtas, malta kava, jūros lydekos filė, bananai, Dvaro sviestas, pigiausias pienas, pigiausia juoda duona, pigiausias sūris, pigiausias sviestas, pigiausia grietinė.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją