Birželį visi prekybos tinklai mažino kainas, bet nepakankamai, kad įvyktų reitingo pokyčiai. Tad pirmoje vietoje išlieka „Maxima“, kurios krepšelis pigo 3,10 euro. Antroje pozicijoje, kaip ir birželį, yra „e-Rimi“ (pigo 2,88 euro), o „Rimi“ – trečioje vietoje (pigo 4,19 euro). Tuo metu mažindami krepšelio kainą prekybos tinklai „Norfa“ (pigo 6,69 euro) ir „Lidl“ (8,91 euro) dalijasi ketvirtą ir penktą vietas. „Barbora“ liepą taip pat mažino kainas 3,62 euro ir liko šeštoje vietoje, „IKI“ – septintoje vietoje (pigo 3,34 euro), o „Last Mile“ – aštuntoje vietoje (0,11 euro).

Anot ekspertų, skirtumas tarp pigiausio („Maxima“) ir brangiausio („Last Mile“) krepšelio yra 16,20 euro (24,9 proc.).

Iš viso reikšmingai (10 proc. ir daugiau) brango 20 prekių iš 52 stebimų. Labiausiai brango bulvės, „Lipton“ arbata, pigiausias batonas, cukrus, virta dešra, kiaušiniai, duona.

Tuo metu reikšmingai (daugiau nei 10 proc.) pigo šešios prekės: saulėgrąžų aliejus, pigiausias jogurtas, pigiausia juoda arbata, pigiausia sūdyta silkės filė, pigiausia varškė, ryžiai.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją