Anot jo, "Žemaitijos pienas" šiuo metu tariasi dėl bandomųjų siuntų - vieną savaitę savo produkcija (fermentiniais sūriais ir šviežiais pieno produktais) prekiauti "Carrefour Polska" tinkle. "Žemaitijos pieno" generalinio direktoriaus pavaduotojo eksportui Romuso Jarulaičio teigimu, tai būtų efektyvus produkcijos pristatymo būdas. Dabar lietuviams, anot jo, Lenkijos rinka neįdomi, nes pieno produktai ten pigesni.

"Pieno žvaigždės" savo produkciją jau pristatė Lenkijos mažmeninės prekybos tinklui "Piotr ir Pawel" bei "Carrefour Polska". Teigiama, kad pastarasis tinklas susidomėjo kai kuriais šios Lietuvos įmonės gaminamais fermentiniais sūriais.

Pasak "Pieno žvaigždžių" generalinio direktoriaus Valdo Tekoriaus, Lenkijoje perspektyvą turėtų ilgesnio realizacijos laiko nei pienas produkcija - jogurtas, sūriai, glaistyti sūreliai.

Tuo tarpu "Vilkiškių" pieninė neketina brautis į Lenkiją, o strategine rinka renkasi kitas ES šalis.

"Lenkijoje konkuruoti būtų mums sunkoka, nes Lenkijos zlotas yra susietas su JAV doleriu ir vietos pieninės sūrį gamina pigiau, nei mes. Europoje jau dirbame dešimt metų ir šią patirtį tikime sėkmingai išnaudoti Lietuvai tapus ES", - sakė "Vilkyškių pieninės" direktorius Gintaras Bertašius.

Tuo tarpu Lenkijos analitikų nuomone, mažos pieno produktų kainos šioje šalyje neleis didėti importui.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją