Vyras pasakojo dažnai keliaujantis į Ukmergės gatvėje esantį sporto klubą, kurio apačioje – „Lidl“ parduotuvė.

Jo teigimu, šalia prekybos centro esanti automobilių stovėjimo aikštelė neseniai buvo apmokestinta, tačiau naujoji tvarka jam kelia daug klausimų.

„Įsivaizduokite, tu atvažiuoji į parduotuvę, matai, kad tavo automobiliui stovėti nemokamai yra skirtas kažkoks laikas ir eini normaliai apsipirkti nė neįtardamas, kad kažkas negerai.

O esmė ta, kad, jog galėtum ten nemokamai stovėti, turi nueiti iki terminalo, kuris yra „Lidl“ parduotuvėje, ir ten suvesti savo mašinos valstybinius numerius. Dalykas tas, kad ši informacija nėra niekur nurodyta“, – sakė jis bei pridūrė, kad jei mašinos numeriai įvesti nebus, ateis kontrolierius ir savininkui bus išrašyta 10 Eur bauda.

Kaip vyras aiškino, labiausiai pikta dėl to, kad ten nėra jokio ženklo, nurodančio, kad žmogus į terminalą turi suvesti savo mašinos numerius.

„Mano kolega sakė, kad neperpratęs šios tvarkos pats numerių neįsivedė ir po 20 min. grįžęs iš prekybos centro jau rado baudą“, – tikino Eugenijus.

„O štai Žemaitės g. „Lidl“ net neįmanoma į terminalą suvesti savo valstybinių numerių“, – pabrėžė jis ir sakė, kad terminalas, kai teko lankytis, neveikė.

DELFI susisiekė su „Unipark“ įmonės vykdančiąja direktore Egle Šimkevičiene. Ji pasakojo, kad „Lidl“ turimų aikštelių apmokestinimą ir kontrolę vykdo nuo 2016 m., o minima Ukmergės g. 256 parduotuvės aikštelė tapo mokama nuo 2019 m. pabaigos.

„Visą mėnesį vairuotojus informavome apie naują tvarką, o nuo sausio 6 d. pradėjome aikštelės taisyklių laikymosi kontrolę“, – teigė direktorė.

Pasiteiravus, kodėl buvo nuspręsta apmokestinti aikšteles, ji tikino, kad dažniausia priežastis kontroliuoti stovėjimo trukmę aikštelėse prie parduotuvių yra siekis apriboti masinį, ilgalaikį šalia esančių įstaigų darbuotojų ir gyventojų automobilių statymąsi.

„Tokiose aikštelėse yra nustatytas nemokamas laikas, per kurį į parduotuvę ar prekybos centrą atvykęs žmogus gali patogiai apsipirkti“, – sakė ji.

E. Šimkevičienė tikino, kad ženklai, jog aikštelė mokama, o nemokamas laikas suteikiamas suvedus automobilio numerį į terminalą, yra visoje aikštelėje.

„Detalios instrukcijos yra prie mokėjimo automato bei parduotuvės viduje“, – nurodė ji.

„Norėdamas pasinaudoti nemokamu parkavimo laiku šioje aikštelėje, atvykęs žmogus turi įvesti automobilio numerį terminale, esančiame pačioje parduotuvėje.

Jeigu klientui nepavyksta įvesti numerio, aikštelėje ir terminale yra nurodytas mūsų pagalbos numeris, kuriuo galima skambinti bet kuriuo paros metu. Pabrėžiame, kad taisyklių kontrolė nebūtų atliekama, jeigu terminalas neveiktų. Tačiau nuo veiklos pradžios šioje aikštelėje terminalo gedimų neužfiksuota“, – sakė ji.

Tiesa, tikrinimus aikštelėje atlieka „Unipark“ darbuotojai.

„Jie gali palikti pranešimą dėl aikštelės taisyklių nesilaikymo – suma yra 10 Eur. Nemokamo laiko trukmė, jos gavimo tvarka, valandinio įkainio dydis ir taisyklių nesilaikymo pranešimo dydis yra suderinti su „Lidl“ prekybos tinklu“, – sakė vadovė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (382)