Pasak organizacijos „Gelbėkit vaikus“ vadovės Rasos Dičpetrienės, žema vieta pasauliniame aukojimo reitinge nereiškia, kad lietuviai nenori padėti ar nėra empatiški, juolab kad pagal savanorystei skiriamą laiką Lietuva atsiduria sąrašo viduryje.

„Aukojimo tradicijos mūsų šalyje dar tik formuojasi, tačiau pastarųjų metų patirtis rodo, kad dėmesys labdaros organizacijoms ir jų kvietimui padėti vaikams vis didėja. Tai rodo, kad augame kaip tauta“, - sako R. Dičpetrienė.

Anot R. Dičpetrienės, didesnio palaikymo sulaukia tokie socialiniai projektai, kurie nereikalauja didelių pastangų. „Tą patvirtino iš šiais metais surinkta gyventojų parama, kurią jie skyrė aukodami užstatą už tarą. Tai atlikti buvo paprasta: tokią galimybę pasiūlė bendrovė „Lidl Lietuva“ savo parduotuvių taromatuose įdiegusi papildomą, paramai skirtą mygtuką „Paaukoti“, - sako „Gelbėkit vaikus“ vadovė.

Per 12 projekto mėnesių pirkėjai paaukojo per 20 tūkst. Eur, antra tiek prie projekto prisidėjo pati bendrovė. Visa parama (41,8 tūkst. eurų) lygiomis dalimis padalinta trims nevyriausybinėms organizacijoms - „Gelbėkit vaikus“, „Caritas“ ir „Maltos ordino pagalbos tarnybai“, kurios ją paskirstė vaikų dienos centrams visoje Lietuvoje.

Pagal vienoje „Lidl“ prekybos tinklo parduotuvėje surinktas lėšas pirmauja Vilniaus, Kauno, Klaipėdos ir Šiaulių pirkėjai, po jų seka Kretingos ir Mažeikių gyventojai. Vidutiniškai per vieną savaitę pirkėjai visoje Lietuvoje paaukodavo 410,57 Eur, o net trečdalis viso projekto lėšų surinkta per tris mėnesius - aktyviausiai aukota gegužės (2096,91 Eur), birželio (2340,21 Eur) ir rugpjūčio (2505,51 Eur) mėnesiais.

Galimybę paremti vaikų dienos centrus aukojant užstatą už tarą „Lidl Lietuva“ pirkėjams pasiūlė prieš metus. Tai - vienintelė bendrovė Lietuvoje siūlanti rinkti paramą per taromatus.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (20)