Klaipėdos rajono Slengių gyvenvietės parduotuvėje „Rimi Supermarket“ Delfi skaitytojas įsigijo fasuotą kiaulienos mentę be kaulo, tačiau ant pietų stalo ši mėsa taip ir nepapuolė.
Šis latviškos kilmės mėsos gaminys keliavo į šiukšliadėžę, nes išpakavus paaiškėjo, jog jame slepiasi svetimkūnis – aštri metalo nuolauža, primenantį vinį.
„Rimi“ prekybos tinko rinkodaros ir viešųjų ryšių atstovė Dalia Čenkienė Delfi sako, kad dėl šio atvejo buvo pradėtas vidinis įmonės tyrimas, o visa tiekėjo pristatyta mėsos partija buvo išimta iš prekybos.

„Iš nuotraukos matyti, jog tai vakuume fasuota tiekėjo į parduotuves pristatoma mėsa, todėl yra tikimybė, jog į pakuotę pateko gamybos proceso metu atsiskyrusi įrenginio detalė. Dėl šio įvykio kreipėmės į tiekėją, aiškinamės priežastis ir imsimės visų įmanomų priemonių, jog tokių įvykių būtų išvengta ateityje“, – nurodo „Rimi“ atstovė.

Galima reikalauti grąžinti pinigus
Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba (VMVT) nurodo, kad įsigijus nekokybišką produktą, pirmiausia su jo įsigijimo kvitu reikia kreiptis į pardavėją ir reikalauti jį pakeisti kitu, tinkamos kokybės, arba grąžinti ir reikalauti sumokėtų pinigų. Nekokybiški maisto produktai keičiami arba pinigai už juos grąžinami pirkimo vietoje.
„Priekaištus dėl nekokybiškų produktų ar viešojo maitinimo paslaugų visų pirma turite išsakyti prekybos vietos ar maitinimo įstaigos atsakingam asmeniui. Teisės aktai numato, kad pirkėjas pardavėjui pateikia raštišką prašymą ir patį produktą.
Prašyme nurodomi produkto trūkumai ir pirkėjo pasirinktas vienas iš aukščiau jau paminėtų reikalavimų. Prie prašymo pridedamas kasos aparato kvitas arba kitas produkto pirkimą iš to pardavėjo patvirtinantis dokumentas. Jei pardavėjas nesutinka su pirkėjo reikalavimais, jis privalo pateikti jam išsamų, motyvuotą atsakymą raštu“, – pažymi VMVT.
Jei geranoriškai susitarti nepavyksta arba pirkėjas vis tiek mano, kad jo, kaip vartotojo, teisės buvo pažeistos, galima pateikti skundą VMVT.