Liko nemaloniai nustebęs

Vilniuje gyvenantis Marius portalui pasakojo, jog prieš porą metų jis ir jo draugė su „Telia“ buvo sudarę mobiliojo ryšio paslaugų teikimo sutartis, kurios turėjo galioti iki 2021 lapkričio 19-osios.

Pasak jo, už paslaugas jiedu mokėdavę atskirai ir jokių problemų niekada nekildavę, tačiau nuo 2021 lapkričio mėnesio situacija pasikeitė – vyras tikino pradėjęs gauti SMS žinutes, susijusias su draugės sąskaitomis.

Tai, kaip teigė, nebuvo pabaiga. Sutarčių terminams einant į pabaigą Marius sulaukęs skambučio ne tik dėl savo sutarties pratęsimo, tačiau ir dėl jo draugės. Kaip išsiaiškino vėliau, įmonei atlikus klientų duomenų perkėlimus jo telefono numeris buvo nurodytas prie draugės „Telia“ paskyros. Apie tai paaiškinus konsultantams, kaip sakė, buvo patikinta, kad problema išspręsta, nors įdomybės tada dar tik laukė.

„2021m. lapkričio 12d. draugė nutarė su „Telia“ pratęsti savo mobiliojo ryšio planą, tačiau tą planą be jokio mano sutikimo ar žinios, įjungė man“, – pasakojo jis.

Apie tai pranešus įmonės konsultantui vėl buvo patikinta, kad situacija išspręsta, o įmonė netrukus su abiem klientais susisieks bei išsiaiškins dėl galimo naujų sutarčių sudarymo bei siūlomų sąlygų.

„Skambučio nesulaukiau. Savitarnoje mačiau, kad aš turiu sudaręs vieną sutartį, kuri galioja nuo 2021 m. lapkričio 12 d.

15 dieną nesulaukęs skambučio pats paskambinau į „Telia“ ir paklausiau, kokia yra situacija, kodėl be mano sutikimo vis dar yra užsakytas planas ir kodėl man nepaskambino konsultantas“, – pasakojo jis.

Ir nors vėl, kaip teigė, buvo patikinta, kad problema turėtų būti ištaisyta, vyras nusprendė nebepratęsti sutarties su „Telia“ ir savo telefono numerį perkelti bei naudoti kito mobiliojo ryšio operatoriaus paslaugas.

„Atsiklausiau konsultantės, ar nebus kažkokių problemų nutraukti planą. Buvau patikintas, kad nieko mokėti nereikės, bei nutraukti paslaugas nebus jokių problemų“, – atsiminė Marius. Lapkričio 17 dieną vyro telefono numeris buvo perkeltas.

„Gruodžio 4 d. įsijungiau „Telia“ savitarną ir pamačiau, kad „Telia“ manęs prašo sumokėti 209,92 eurus. Apie paruoštą sąskaitą negavau jokio el. laiško ar SMS žinutės. Jeigu nebūčiau pats patikrinęs savitarnos, neaišku kokia būtų tolimesnė situacija.

Kitą dieną paskambinau į įmonę, o konsultantė man paaiškino, kad man planą, kurį buvo įjungę be mano sutikimo, išjungė be jokio mokesčio. Tik dalykas tas, kad išjungus minėtą planą, vėl tapo aktyvus buvęs planas, kuris galioja iki lapkričio 19 d.

Kadangi numeris buvo perkeltas lapkričio 17 d., už tas dvi dienas aš dabar turiu sumokėti 209,92 eurus, kaip kompensaciją už man suteiktas nuolaidas sutarties metu“, – pasakojo jis ir pridūrė, kad nė vieno iš daugybės pokalbių metu jis nebuvo informuotas apie vėl įjungtą senąjį planą.

Marius tikino šiandien besijaučiantis visiškai apgautas ir iššvaistęs daugybę laiko bendraudamas su įmonės konsultantais, jau nekalbant apie jam paskirtą susimokėti sumą.

„Dėl jų pačių vidinių klaidų iš manęs dabar yra reikalaujama mokėti nemenkus pinigus“,– teigė jis.

Klaidą pripažino

Dėl šios situacijos redakcija susisiekė su telekomunikacijų bendrovės „Telia“ atstovu spaudai Audriumi Stasiulaičiu.

„Sėkmingai išspręstas bet koks nesusipratimas ir techninių ar žmogiškų klaidų ištaisymas yra mūsų tikslas visais atvejais. Ne išimtis yra ir ši istorija, kurioje per didžiulio masto klientų duomenų migravimą į naują verslo sistemą susipynė dviejų susijusių klientų paslaugos ir kontaktai.

Tačiau visus kontaktus ir sutartis su šiuo klientu sudėliojome į vietas, anuliavome per nesusikalbėjimą atsiradusias netesybas ir padovanojome klientui mėnesio paslaugų mokesčio kompensaciją“, – teigė jis.

Atstovas tikino, kad klysta tiek jie, tiek technologijos, tačiau iš savo klaidų ir klientų pastabų įmonė visada mokosi.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (92)