Pasibaisėjo elgesiu

Ignas pasakojo, kad viskas prasidėjo tada, kai būdami Palangoje, vakare su kompanija jie nusprendė saulėlydį pasitikti kopose, prieš tai užlekiant į vieną žinomų restoranų ir užsisakyti maisto išsinešti.

Pirmiausia, kaip teigė, kompanija apie 10 min. laukė, kad juos pastebėtų padavėjas, kol, galiausiai, neapsikentę jie patys nuėjo prie baro ir paprašė priimti užsakymą.

„Padavėjai atšovė, kad sėstume prie stalo – jie patys prieis. Sėdome, bet po 10 min. vis dar laukėme be rezultato.

Galiausiai, patys vos ne už rankovės pasigavę pro šalį ėjusį padavėją išprašėme užsirašyti, ko mes norėtume“, – apie apsilankymo pradžią sakė jis ir skaičiavo, kad vien užsisakyti maistą jiems truko beveik pusvalandį.

Vėliau, kaip atsiminė, kompanija buvo informuota, kad maisto teks laukti 40-50 min., mat kurorte daug žmonių, tačiau, kaip teigė, viskas suprantama, o kad išnaudotų laiką jie nusprendė pasivaikščioti.

„Grįžome po maždaug 40 min. Mūsų užsakytas maistas dar nebuvo paruoštas ir, tiesa sakant, nelabai kas teikėsi pasakyti, kiek dar reikės laukti.

Dar po 20 min., kai jau garsiai pradėjome reikšti nepasitenkinimą, priėjo padavėjas ir ramiu veideliu pasakė, kad mūsų užsakymas kažkur pasimetė ir bus po 15 min. Jokio atsiprašau, jokių lauktuvių už nepatogumus“, – atsiminė Ignas.

Visgi įdomiausioji dalis, anot jo, prasidėjo tada, kai kompanija viltingai laukdama maisto pradėjo dairytis baro ir virtuvės link.

„Pastebėjome, kaip padavėjai atėję pasiimti paruoštų patiekalų tiesiog ima rankomis ir pradeda užkandžiauti iš klientams paruoštų lėkščių.

Kas keptos duonos gabaliuką, kas daržovę iš salotų, o geriausia atrodė numautas vištienos gabaliukas nuo iešmo“, – apie tai, kad negalėjo patikėti tuo, ką mato, sakė vyras.

Pasak jo, pirma šovusi į galvą mintis buvo ta, kad taip negali būti ir, matyt, stipriai užsiėmę padavėjai tiesiog nespėja pavalgyti ir taip jiems skirtą maistą valgo tiesiog prie baro.

„Bet kai tos pačios nurankiotos lėkštės iškeliavo ant klientų stalų, abejonių neliko“, – stebėjosi jis.

Ignas pabrėžė, kad tikriausiai čia svarbiausia ne tai, jog klientas netenka vieno ar kito kąsnio, tačiau tai, kad atėjęs į piceriją žmogus tikisi bent elementarios kokybės ir higienos.

„O kai pamatai, kaip pirštais po lėkštes makaluojasi chebrytė, apetitas ir bet koks noras grįžti į tą vietą dingsta“, – sakė jis ir tikino, kad į šį restoraną daugiau nebeužsuks ne tik Palangoje, tačiau ir jokiame kitame mieste.

„Čili pica“ vadovas: to nebuvo

DELFI susisiekus su picerijų tinklo „Čili pica“ Plėtros ir rinkodaros vadovu Jonu Karosu, šis tikino peržiūrėjęs vaizdo kameros įrašus, tačiau minėto „valgymo iš lėkščių“ neradęs.

„Mes į kiekvieną komentarą ar kliento atsiliepimą žiūrime labai rimtai.

Kad užtikrintume kokybę turime vaizdo kameras ne tik virtuvėje, bet ir vaizdo priėmimo vietoje ir salėje, todėl kiekvieną atsiliepimą galime patikrinti.

Peržiūrėję 30 dienų vaizdo įrašus minimo restorano, neradome kliento minimo „valgymo iš lėkščių“. Kameros nemeluoja – to nebuvo“, – teigė vadovas.

Prisipažino pasivaišindavęs

Savo patirtimi sutiko pasidalint ir prieš keletą metų padavėju Palangoje dirbęs ir paslaptyje norėjęs likti Linas (vardas pakeistas, asmuo red. žinomas – DELFI).

Nors vyras pasakojo dirbęs visai kitame restorane, pasak jo, dirbant padavėju būdavo visko.

„Ten buvo didelis maisto atidavimo stalas, kur patiekalai laukdavo, kada bus nunešti klientams.

Būdavo, kad tas pats stalas užsisako skirtingus patiekalus, o visi jie turi būti nunešti vienu metu, tai kol laukdavome kada pagamins kitus, būdavo, kokią fri bulvytę paimi, keptos duonos gabalėlį“, – atviravo jis ir sakė, kad porcijos būdavo didžiulės, tad klientai nė nepastebėdavo, jog trūkdavo vieno ar kito gabalėlio.

Anot vyro, taip darydavo kone visi padavėjai ir tai „yra normalu“.

„Juk tu ne rankomis lieti tą maistą. Imdavai su krapštuku, su šakute kita.

Dar, būdavo, kad klientai ko nors nesuvalgydavo, tai mes pasivaišindavome“, – atvirai sakė jis.

Pasak Lino, padavėjai dažnai neturi laiko patys papietauti, tad atsilaikyti kartais būdavo labai sunku.

„Bet tai nebūdavo kasdien“, – tikino jis.

Girdėti neteko

Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos prezidentė Evalda Šiškauskienė teigė, kad jai tokių atvejų, kuomet padavėjai „vaišinasi“ iš klientų lėkščių, nėra tekę girdėti.

Evalda Šiškauskienė

„Man tikrai neteko tokių dalykų girdėti. Gal čia kai kurortuose priima naujus žmones dirbti, mokinius, studentus, kurie anksčiau nėra dirbę tokioje sferoje, bet šiaip nežinau.

Bet, pirmiausia, yra atskiros virtuvės, juk visi viską mato ir patiekalai yra padedami ant baro, tai nežinau kas čia drįstų taip nurankioti, juk visi žmonės sėdėdami mato, kas vyksta“, – sakė ji.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (268)