Prekybos tinklas „Norfa“ nuo šiol nebepriima sąskaitų už komunalines paslaugas. Apie tai pirmasis pranešė portalas 15min.lt.

„Norfos“ atstovas žiniasklaidai Darius Ryliškis Delfi komentuoja, kad tokį sprendimą lėmė dvi priežastys – noras koncentruotis į pagrindinę veiklą ir dalies klientų nepasitenkinimas eilėmis prie kasų.

„Nusprendėme atsisakyti sąskaitų apmokėjimo paslaugos, nes tai mums nebūdinga funkcija. Esame prekybininkai, prekiaujame prekėmis, o ne teikiame kažkokias kitokias paslaugas“, – aiškina D. Ryliškis.

Be to, „Norfos“ atstovas pažymi, kad tikrai ne visi pirkėjai būdavo patenkinti, kad prekybos tinklas teikia tokią paslaugą.

„Yra pirkėjų, kurie nepatenkinti, kad kasose susidaro kamščiai, kol priimami tie mokesčiai. Tai užtrunka ir sukelia nepatogumų kitiems pirkėjams“, – sako D. Ryliškis.

Jis teigia negalintis pasakyti, kiek „Norfos“ klientų sąskaitas apmokėdavo prekybos tinklo parduotuvėse, kadangi neturi tokios statistikos.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)