Savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ vadovė Modesta Gusarovienė DELFI teigė, kad kontrolieriai apie tai yra informuoti ir keleivių nebaudžia.
„Visame mieste neveikia „Bitės“ mobilus internetas, o visa „Vilniečio kortelės“ papildymo sistema yra paremta būtent juo. Sprendžiame šią problemą, stengiamės tai padaryti kuo greičiau“, – sakė ji ir pridūrė, kad tai tikrai ne „Vilniečio kortelės“, platinimo taškų ar įrenginių problema, o tik trečiosios šalies atsakomybė.
„Bitės“ korporatyvinių reikalų ir ryšių su visuomene vadovė Žana Jakevičienė patvirtino, kad tinkle buvo laikinų sutrikimų: žmonės galėjo skambinti ir siųsti trumpąsias žinutes, tačiau negalėjo naudotis mobiliuoju internetu.
„Šiuo metu tinklas jau grįžta prie įprasto režimo, matome, kad ką tik jau 35 proc. klientų grįžo prie naudojimosi duomenimis“, – apie 13.30 val. sakė ji.
„Bitės“ atstovė paaiškino, kad tokiais atvejais tinklas atsistato palaipsniui ir tai užima šiek tiek laiko. Tačiau ji negalėjo patikslinti, kas konkrečiai buvo atsitikę.
„Iš pradžių ieškoma būdų kuo greičiau išspręsti problemą, o tik po to stengiamasi išsiaiškinti, dėl ko ji kilo“, – sakė Ž. Jakevičienė.