„Norėjau išsinuomoti automobilį, o tai darant rezervuojama tam tikra pinigų suma kortelėje. Tačiau po kelių bandymų nuomos punkte to padaryti taip ir nepavyko“, – pasakojo vyriškis.

Jo teigimu, susisiekęs dėl to susisiekus su kortelę išdavusia bendrove, paaiškėjo, kad niekas nieko nežino.

„Jie buvo visiškai nustebę ir pasimetę, bet žadėjo, kad tuoj viskas veiks. Tačiau vis dar neveikia. Nežinau, laukiu, gal dabar suveiks“, – guodėsi Antanas.

Bendrovės „EVP International“ marketingo projektų vadovė Rūta Šeštokaitė tikino, kad pirmadienį didesnių „Paysera“ sistemos gedimų nebuvę. Tačiau pripažino, kad fiksuoti tik trumpalaikiai trukdžiai per ją atsiskaitant vienos rūšies mokėjimo kortelėmis.

„Matot, yra skirtingi atsiskaitymo būdai. Šiandien buvo nesklandumai su „Visa“ kortelėmis iš „Visa“ tiekėjų pusės, bet labai laikini nesklandumai ir dabar jau viskas tikrai veikia“, – sakė bendrovės atstovė.

Jos teigimu, iš esmės nėra jokio skirtumo iš kokios šalies atsiskaitoma per „Paysera“. Tačiau nežinant konkrečių detalių į kokiu būdu, į banką norima atlikti pervedimą, sunku vertinti situaciją.

„Nebent kažkur galbūt bando atlikti pervedimą per kokį vienetinį užsienio banką . Gal kai vienintelis atvejis, tokių nusiskundimų daugiau negirdėjom. Taigi būtų gerai pasitikslinti, ką žmogus daro, kokią operaciją daro“, – aiškino R. Šeštokaitė.

Neseniai „Paysera“ pavadinimas buvo linksniuotas žiniasklaidoje dėl neįprasto paslaugų reklamavimo būdo.

Kai kurie juridiniai asmenys į bendrovės sąskaitas gavo po 1 centą su reklaminiu pranešimu mokėjimo paskirtyje, tačiau už šios sumos įskaitymą patys bankams turėjo sumokėti 0,35 Eur arba 0,41 Eur.

„EVP International“ atstovas viešiesiems ryšiams Vytautas Urbonas vėliau DELFI komentavo, kad interneto ryšio trukdžiai Europoje sutrikdė ne tik „Paysera“ „Visa“ kortelių veikimą, bet ir „WhatsApp“, „Amazon“ darbą.

„Europos vartotojai pirmadienį pranešė apie lėto internetą ir ryšio trikdžius su kai kuriais puslapiais ir mobiliosiomis programėlėmis“, – aiškino atstovas ir pridūrė, kad kompanijos kaip trukdžių priežastį nurodo vieno iš interneto teikėjų „TeliaSonera“ kabelių, jungiančių Europą ir JAV, sutrikimą.

„Tokiu pačiu metu pirmadienį atsirado trukdžių ir „Paysera“ „Visa“ kortelių klientams. Šie nesklandumai užfiksuoti „Visa“ kortelių tiekėjų sistemoje. Interneto ryšys atsistatė per valandą ir „Paysera“ klientai toliau galėjo naudotis minėtomis mokėjimo kortelėmis“, – tikino V. Urbonas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (137)