Paskutinį šių metų ketvirtį el. mokėjimų partneris pradės peržengęs ne tik 1 mlrd. eurų įmokų, bet ir 14 mln. transakcijų ribą. 2021-aisiais „Neopay“ pagalba inicijuota 16 mln. mokėjimų, kurių metu surinkta įmokų už 964 mln. eurų, palyginti su 2020-aisiais, apimtys išaugo daugiau nei du kartus.

„Milijardas eurų surinktų įmokų dar nepasibaigus metams – „Neopay“ didelis pasiekimas. (...) Atidžiai stebime rinką ir klausomės vartotojų poreikių. Pavyzdžiui, neseniai išleidome naują paslaugą – automatizuotą pinigų grąžinimą. Prekių ir pinigų grąžinimas – dažnas procesas elektroninėje prekyboje, o rankiniu būdu atliekamos procedūros atima daug laiko. Todėl tikiu, kad toks sprendimas gerokai palengvins elektroninių verslų veiklą ir efektyvumą (...)“, – teigia „Neopay“ vadovas Vytautas Oleškevičius.

Prie verslo apimčių augimo prisideda ir sparčiai vystoma „Neopay“ plėtra į užsienio rinkas. Bendrai paslauga prieinama jau 15-oje Europos šalių bei integruota daugiau nei 220 finansų įstaigų.

Tarp didžiausių „Neopay“ klientų – azartinių lošimų bendrovė „Optibet group“, didžiausias elektros ir dujų tiekėjas Lietuvoje „Ignitis“, mokesčių platforma Vienasaskaita.lt, taip pat šiemet el. mokėjimų partnerio paslaugomis naudotis pradėjo „Vilniaus šilumos tinklai“, „Šiaulių vandenys“, didžiausias Baltijos šalyse lošimų tinklas „Olybet“ bei dar keliasdešimt didelių rinkos žaidėjų.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją