„Rimi Lietuva“ komunikacijos vadovė Gabrielė Šerėnienė pasakojo, kad pastaruoju metu orams atšilus, pirkėjai itin suskubo pirkti prekes, kurios padeda atsigaivinti.

Praėjusią savaitę, kaip tikino, itin populiarūs buvo ledai, gaivieji gėrimai ir vanduo.

„Iš maisto prekių labai paklausūs vaisiai – arbūzai ir įvairūs kaulavaisiai. Ledų pardavimai išaugo apie 75 proc., kefyro, gaiviųjų gėrimų ir vandens – apie 30 proc. Ventiliatorių pardavimai šoktelėjo 5 kartus“, – „Delfi“ sakė ji bei pridūrė, kad siekiama, jog ištuštėjusios lentynos būtų kuo skubiau užpildomos, o pirkėjams netektų laukti.

Visgi, kaip pridūrė, apie prekių trūkumą kalbėti tikrai negalima, nes jo nėra, o didesni užsakymai iš tiekėjų yra numatyti iš anksto.

„Taip įvyko ir planuojant mūsų pardavimus vasaros metu: bendradarbiaujant su mūsų partneriais tiekėjais, numatytos didesnės prekių apimtys, pasirūpinta, visose prekių kategorijose būtų platus pasirinkimas ir pirkėjas visada galėtų įsigyti reikiamą produktą.

Ledų, ledukų, vandens, arbūzų, ventiliatorių ir kitų gaivinančių prekių turime užtektinai“, – sakė ji.

Kad pirkėjai pastaruoju metu gausiau perka vandenį, vaisvandenius bei ledus, sakė pastebėję ir prekybos tinklo „IKI“ atstovai.

Komunikacijos vadovė Vaida Budrienė tikino, kad prie šiuo metu itin populiarių prekių sąrašo dar būtų galima pridėti šašlykus bei kefyrą.

„Pavyzdžiui, jei palygintume balandžio ir birželio mėnesio pardavimus, vasariškomis dienomis vandens pardavimai išauga daugiau nei 30 proc., vaisvandenių daugiau nei 10 proc., o ledų – daugiau nei du kartus.

Kefyro ir rūgpienio per pastarąją karštą savaitę pardavėme 29 proc. daugiau negu šaltesnę savaitę prieš, o virtų burokėlių, kurie taip pat yra neatsiejamas šaltibarščių ingredientas, 25 proc. daugiau.

Prekių tiekimą stebime nuolatos. Beje, kaip ir meteorologai, taip ir mes atidžiai stebime orus ir jau per ilgą savo daro praktiką žinome, kad kai tik užpuola karšti orai, minėtos prekės bus tikrai paklausios. Taigi tam ruošiamės iš anksto, didiname tiekimą, atidžiai stebime, kad šių produktų nepritrūktumėme“, – sakė ji.

Prekybos tinklo „Norfa“ atstovas Darius Ryliškis vardijo, kad parduotuvėse stebimas iškylos prekių pardavimų padidėjimas, tokių, kaip šašlykų, agurkų, pomidorų, vaisvandenių, arbūzų bei tam tikro alkoholio.

„Lyginant su pardavimais prieš dvi savaites, agurkų pardavimai padidėjo dukart, pomidorų – keliasdešimt procentų, arbūzų mažiausiai apie 70 proc. Ledų gyventojai nuperka dvigubai daugiau, o šašlykų nuo 50 iki 100 proc. daugiau.

Alaus pardavimai didėjo apie 30 proc.“, – sakė jis bei užsiminė, kad sandėliuose prekių atsargų tikrai yra ir prekių trūkumo nėra.

„Tai vyksta kiekvieną vasarą ir mes esame pasiruošę tokiems dalykams, tai – ne druskos pardavimai per pandemiją ar karą“, – tikino atstovas.

Ernesta Dapkienė, „Maximos“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė tikino, kad be tradicinių atsigaivinimui skirtų prekių pardavimų itin didėjo tam tikrų laisvalaikio prekių perkamumas.

„Beveik 10 kartų daugiau nupirkta skėčių nuo saulės bei pripučiamų baseinų.

Taip pat ženkliai didėjo apsaugos priemonių nuo saulės bei kitų įvairių vasaros laisvalaikio prekių, tokių kaip turistinių palapinių, pripučiamų plaukimo prekių ir kt. paklausa.

Prekių trūkumo nėra, tačiau pačiomis karščiausiomis dienomis pasitaikė pavienių atvejų, kai laikinai ištuštėdavo ledų šaldytuvai. Atsižvelgdami į karštus vasaros orus tiek į Baltijos pajūryje, tiek ir kituose Lietuvos miestuose esančias parduotuves esame padidinę ledų, vandens ir vaisvandenių bei kitų sezoninių prekių tiekimą“, – sakė ji.

Lidl Lietuva“ atstovė Dovilė Ibianskaitė taip pat teigė, kad vanduo ir ledai bei griliui skirti produktai šiuo metu yra itin populiarūs.

„Kadangi tai yra populiariausios šio sezono prekės, jų užsakome daugiau, atsižvelgdami tiek į ankstesnę patirtį, tiek į daugybę kitų veiksnių: nuo parduotuvės lokacijos iki oro prognozės.

Taip siekiame užtikrinti, kad prekių trūkumų pirkėjai nepastebėtų arba jie būtų labai trumpalaikiai“, – sakė ji.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)