Prieš mėnesį „Retain Convenience Lithuania“ uždarė 21 Vilniuje veikusį „Lietuvos spaudos“ kioską. Toks veiksmas buvo motyvuojamas sostinės savivaldybės sprendimais išbraukti iš naujų nuomos sprendimų kai kurias vietas, kuriose kioskai stovėjo. Bendrovė taip pat teigė, kad uždarinėti spaudos kioskus verčia ir besikeičiantys vartotojų įpročiai – jiems esą nebereikia vietų, kuriose galima įsigyti smulkių prekių ir spaudos.

„Dar pavasarį ėmėmės įgyvendinti naują konceptą, kuris sukurtas siekiant prisitaikyti prie besikeičiančios miesto kultūros. Pristatėme galimybę patiems pasigaminti „Caffeine“ ekologiškos kavos, pagardinti ją pasirinktais priedais „Narvesen“ parduotuvėse, šia kryptimi veikla planuojama vystyti ir artimiausiu metu“, – tuomet Delfi sakė „Retain Convenience Lithuania“ marketingo ir komunikacijos vadovė Lina Kaminskaitė.

Visgi įsigyti kavos pavyks ne visose iki šiol veikusiose „Narvesen“ prekės ženklo parduotuvėse, nes dalį jų ištiko toks pat likimas kaip ir „Lietuvos spaudos“ kioskus.

„Kai kurios parduotuvės „Narvesen“ uždaromos dėl tos pačios priežasties kaip ir „Lietuvos spaudos“ kioskai – pasikeitė Vilniaus savivaldybės pozicija ir naujai paskelbtuose konkursuose nebeliko tam tikrų lokacijų arba konkursus laimėjo kiti nuomininkai“, – Delfi nurodo „Retain Convenience Lithuania“.

Iš viso sostinėje buvo uždarytos 4 „Narvesen“ prekybos vietos Vilniaus, Gynėjų, Antakalnio ir Kalvarijų gatvėse. Kitos 30 prekyviečių veikia ir toliau.

Nauji Vilniaus savivaldybės konkursai lėmė ir „Retain Convenience Lithuania“ valdytų „Lietuvos spaudos“ kioskų uždarymą, kadangi kai kurias prekyvietes buvo nurodyta sumažinti nuo 9 kv. m iki 7,5 ar 6 kv. m – tokie sprendimai reikalautų didelių papildomų investicijų, todėl dalyje vietų apsispręsta neinvestuoti į tokio koncepto naujus prekybinius kioskus.

Iš viso Lietuvoje lieka veikti 45 „Narvesen“ ir apie 50 „Lietuvos spaudos“ prekybos vietų.

Lietuvoje įmonė jau dešimtmetį

„Reitain Convenience Lithuania“ priklauso vienai didžiausių Norvegijos kapitalo kompanijai „Reitan”, kuri veikia septyniose Skandinavijos ir Baltijos šalyse.

Į Lietuvą Norvegijos įmonė įžengė 2013 m., kai įsigijo bendrovę „Lietuvos spauda“, 2019 m. ji tapo „Caffeine“ kavinių tinklo savininke. Šiuo metu mūsų šalyje įmonei priklauso apie 200 prekybos vietų.

„Lietuvos spaudos“ tinklą prieš dešimtmetį sudarė apie 270 kioskų, tačiau ilgainiui dalies jų buvo atsisakyta, kiti rekonstruoti į „Narvesen“ prekės ženklo prekybos vietas.

Pernai, palyginti su pandeminiais 2021-aisiais, „Retain Convenience Lithuania“ pajamos išaugo maždaug 35 proc. ir pasiekė 53,4 mln. eurų. Taip pat sumažėjo ir įmonės nuostoliai. 2021 m. jie sudarė 2,5 mln. eurų, pernai – 0,98 mln. eurų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)