Jūrinius konteinerius uoste kraunančios „Klaipėdos Smeltės“ generalinis direktorius Rimantas Juška BNS informavo, kad 2019 metų pabaigoje įmonę turėtų pasiekti pirmieji Suomijos bendrovės „Konecranes“ pagaminti kranai.

„Mūsų savininkai, kompanija MSC (netiesioginė įmonės akcininkė „Mediterranean Shipping Company“ – BNS) nusprendė „Klaipėdos Smeltę“ naudoti kaip krovinių paskirstymo centrą. Jau šiuo metu mes per mėnesį krauname vidutiniškai 3-4 kartus daugiau nei pernai. Perkame du aukštus kranus, kurie dirbs su laivais, ir 10 aikštelės kranų“, – BNS sakė R. Juška.

Anot jo, šiuo metu įmonė turi 3 didelius, į laivus ar iš jų konteinerius kraunančius STS (angl. Ship-to-Shore“) tipo kranus ir 7 aikštelėse dirbančius RTG (angl. „Rubber-Tyred Gantry“) kranus.

Naujų kranų kainos dėl konfidencialumo susitarimų „Klaipėdos Smeltės“ vadovas atskleisti negalėjo, tačiau patvirtino, kad suma sudaro didžiąją dalį numatytos 50 mln. eurų investicijų sumos.

„RTG tipo kranai pagaminami per 9 mėnesius, STS – 14–15 mėnesių, tad 2019 metų pabaigoje planuojame turėti pirmuosius kranus. (...) Su nauja technika ir apmokę darbuotojus apie 2022–2023 metus ketiname per metus perkrauti apie 1 mln. tonų sąlyginių vienetų konteinerių“, – kalbėjo R. Juška.

Pasak jo, šiuo metu įmonėje dirba apie 300 darbuotojų, jų skaičių numatoma padidinti iki daugiau kaip 400.

„Klaipėdos Smeltė“ pernai perkrovė 180,1 tūkst. vienetų (skaičiuojant TEU) konteinerių, o šiemet planuoja perkrauti apie 350 tūkst. TEU.

MSC įmonių grupės tarptautinio uostų terminalų operatoriaus „Terminal Investment“ valdoma bendrovė pernai gavo 20,873 mln. eurų pajamų (2016 metais – 20,909 mln. eurų), bendrovės grynasis pelnas per metus padidėjo triskart iki 1,868 mln. eurų.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)