Tokią informaciją praneša televizijos kanalas "CBSNews".

Vyresnysis "Coca-Cola" viceprezidentas Sandy'is Douglas susirinkusiems į konferenciją investuotojams pažadėjo, kad gaminamas pienas bus aukštos kokybės.

Jame norima 50 proc. didinti baltymų ir 30 proc. - kalcio kiekį, o cukraus produkte bus 50-čia proc. mažiau nei įprastame piene. Be to, "Coca-Cola" markės piene nebus laktozės. Tokio produkto kaina maždaug du kartus viršys įprasto pieno kainą.

"Coca-Cola" didins baltymų ir kalcio koncentraciją piene, naudodama šalto filtravimo procesą - jo metu taip pat pašalinami riebalai ir cukrus. Investuotojams S. Douglas teigė, kad paveikus pieną padidėja jo kokybė ir pagerėja skonis.

Bendrovė nurodo, kad populiarumą "Fairlife" pienas įgaus pamažu, tačiau šio projekto "augimo galimybės didžiulės". "Ketiname dar kurį laiką investuoti į pieno pramonę ir šį prekės ženklą, todėl didelės investicijų grąžos iš karto laukti nereikėtų, - teigia vyresnysis "Coca-Cola" viceprezidentas. - Nors, jei viską darai teisingai, pinigų anksčiau ar vėliau tikrai sulauksi".

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (19)