„Visų pirma, šiuo projektu siekiame supaprastinti galimybę įsigyti kriptovaliutos – net ir tiems, kurie niekada jos nepirko. Nors vis dar nemažai spekuliacijų šios virtualios valiutos atžvilgiu, <...> tačiau netrukus BAKKT, kurią įkūrė Niujorko vertybinių popierių biržą (angl. NYSE) valdanti įmonė, siūlys ateities sandorius, išmokamus bitkoinais, o galimybę apmokėti už prekes bitkoinais jau turi ne viena internetinė parduotuvė, – pranešime cituojamas Bitcoin kuponus sukūrusio startuolio „Rebiton“ atstovas Raimundas Asauskas.
Prekiauti kuponais būtent „Narvesen“ parduotuvėse bei „Lietuvos spauda“ kioskuose pasirinkta dėl plataus šių parduotuvių tinklo, jų palankaus požiūrio į kriptovaliutas, tinkamos pirkėjų tikslinės auditorijos bei galimybės greitai įsigyti kuponus.
Tam, kad „Rebiton“ kupone esančius eurus galima būtų iškeisti į bitkoinus, nereikalaujama asmens tapatybės ar kitų dokumentų. Užtenka nurodytoje interneto svetainėje pateikti el. pašto adresą ir savo kriptovaliutų piniginės bitkoinų adresą, į kurį bus pervesta kriptovaliuta.
Dėmesys saugumui
„Nors ir gerokai supaprastinome bitkoinų įsigijimo procedūrą, griežtai paisome pinigų plovimo bei sukčiavimo prevencijos ir kitų teisinių reikalavimų, susijusių su mūsų veikla. Taip pat stebime, kad nebūtų jokių piktnaudžiavimo atvejų. Atliekama vartotojo įvesto el. pašto adreso bei IP validacija ir patikimumo vertinimas, pasitelkiant sprendimus partnerių, kurie analogiškas paslaugas teikia tokiems prekių ženklams kaip „Disney“, „IBM“, „American Airlines“ ar „Santander“, – atkreipia dėmesį R. Asauskas.
Anot R. Asausko, iki bitkoino atsiradimo internetinė prekyba buvo neįmanoma be trečiosios šalies. Tarpininko buvimas automatiškai didina kaštus. Be to, mokėjimai gali būti atšaukti, todėl paslaugų teikėjai ir pardavėjai, prekiaujantys prekėmis, kurias nepraktiška ar neapsimoka susigrąžinti (pvz., maisto produktai), susiduria su nuostolių rizika dėl galimo sukčiavimo.
„Rebiton“ projektas vykdomas UAB „Vertex“, kuri savo veiklą pradėjo 2006 m.