Pasak „Makvežos“ vadovo Gintauto Butkevičiaus, pajamų augimui didžiausią įtaką turėjo gryninama bei efektyvinama prekybos taškų veikla, liepos Vilniuje atidarytas naujas prekybos centras bei įkurtas elektroninės prekybos padalinys.

Anot bendrovės, karantino metu augo visų prekių grupių pardavimai, tačiau didžiausias augimas pastebėtas sodo, apdailos ir remonto prekių grupių kategorijose. Statybos prekių paklausa beveik nesikeitė.

Bendrovė užsibrėžė tikslą iki 2022 metų pardavimų pajamas padidinti apie 12 proc. – iki 101 mln. eurų, planuoja naują prekybos centrą.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)