„Naujasis logotipas yra ne tik modernesnis, tačiau ir pažymi tai, jog šiandien gėrimų importas ir prekyba yra tik dalis mūsų veiklos. Ne mažiau svarbus yra darbas su mūsų atstovaujamais prekių ženklais, vartojimo tendencijų bei kultūros formavimas“, - sako MV generalinis direktorius Julius Gendvilis.

Naująjį MV logotipą kūrė grafinio dizaino studijos “Barikada” dizaineris, Lietuvos grafinio dizaino asociacijos valdybos narys, dizaino katedros lektorius – Marius Kasperavičius.

Kartu su naujuoju logotipu keičiamas ir visas kompanijos identitetas – iškabos, blankai, reklaminė medžiaga.

„Mineraliniai vandenys“ yra didžiausia didmeninės prekybos alkoholiniais gėrimais bei tabako gaminiais bendrovė Lietuvoje. Bendrovės partneriai – pasaulinio garso gamintojai, kurie atstovauja tokiems prekės ženklams kaip „Pepsi“, ,,Metaxa”, ,,Absolut vodka”, „William Grant“, „Hennessy“, „Red Bull“, „Camus“, „Moet & Chandon“, „Antinori“, „Baron Philippe de Rothschild“ ir kt.

Bendrovė nuo 2005 m. valdo specializuotą vynų parduotuvių tinklą „Gero vyno parduotuvė“, o prekybos tinkluose parduodamiems savo vynams taiko specialią ženklinimo sistemą „Ekspertai rekomenduoja“.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją