Pasak Miško savininkų asociacijos pirmininko Algio Gaižučio, medienos perdirbimo bendrovės bando įrodyti Vyriausybei, kad ES rekomenduojami medienos gabenimo viename miškavežyje apribojimai yra per griežti.

"Ministrui pirmininkui Algirdui Brazauskui buvo pateiktas siūlymas kartelę kilstelėti aukščiau 40 tonų. Tąsyk premjeras griežtai atsakė, kad kelių negadinsime. Kyla klausimas, ar lietuviai sugebės įtikinti valdininkus, jog ES dogmos yra rekomendacinio pobūdžio ir turi būti taikomos atsižvelgiant į nacionalinius interesus", - sakė jis.

Miškininkas įsitikinęs, kad išimtys galėtų būti taikomos gabenant krovinį automobilių magistralėmis ar kitais naujesniais keliais.

Vienos didžiausių medienos gaminių eksporto bendrovių "Ekomediena" direktorius Andrius Bajorūnas sakė, kad logistikos išlaidos šioje srityje sparčiai didėja ir kai kuriems miškininkams tampa vargiai įkandamos.

"Degalai bei vežėjų paslaugos sparčiai brangsta, o gabename masyvų bei nebrangų produktą, todėl kiekvienas papildomas litas, su kuriuo reikia skirtis, yra tikrai svarbus", - sakė jis.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją