„Šio tinklo įsigijimą aš vertinčiau kaip mūsų investicijas į ateitį“, – pirkinį Lenkijoje apibūdina Mindaugas Bagdonavičius, prekybos tinklus Baltijos šalyse ir Bulgarijoje valdančios grupės generalinis direktorius.

Pasak jo, tinklas nebus integruotas į „Maximos grupę“, jis bus valdomas per finansinius rodiklius. Esą pavadinimo taip pat neketinama keisti.

„Lenkijos tinklas šiandien yra mūsų prioritetas, dabar ketiname susitvarkyti tinklą, sukurti plėtros strategiją toje vaivadijoje ir toliau vesti derybas su kitais vietiniais tinklais”, - interviu teigė M. Bagdonavičius.

Vadovas skaičiuoja, kad Lenkijos maisto rinka siekia daugiau kaip 200 mlrd. Lt, tuo tarpu įsigytas tinklas Liublino vaivadijoje užima beveik 2 proc.Vaivadija pagal perkamąją galią ir maisto prekių rinkos apyvartą yra tokio dydžio kaip Estija.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją