Kaip pranešama, pokyčiai jau įgyvendinti dalyje parduotuvių. Portalui 15min prekybos tinklo „Maxima“ Pirkimų departamento direktorius Marius Tilmantas nurodė, kad vyksta parduotuvių atnaujinimo projektas, kurio esmė pagal jų dydį suvienodinti ir išgryninti prekių asortimentą.

„Delfi“ primena, kad praeitų metų vasarį paskelbė, jog „Maxima“ pradėjo iš prekybos išimti mažesnio apyvartumo prekes. Tuomet buvo informuota, kad daugiausia pokyčiai palies pramoninių prekių asortimentą.

Tuometinė „Maximos“ Komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė komentavo, kad tokių pokyčių tikslas – dar didesnis dėmesys maisto prekėms.

„Peržiūrėjome visą savo asortimentą, įvertinome jo efektyvumą ir palikome tik tas prekes, kurios yra paklausios ir reikalingos pirkėjams. Šios prekės taip pat tampa labiau matomos, o jų pasiūla – įvairesnė. Tuo metu lėto apyvartumo prekių sumažėja. Planuojame pokyčius visame prekybos tinkle įgyvendinti per ateinančius kelerius metus“, – prieš metus nurodė ji.

Numatyta, jog to paties formato parduotuvėse pirkėjas galėtų rasti tą patį asortimentą, o prekės būtų tose pačiose vietose.

„Labiausiai šis pokytis palietė pramoninių (ne maisto) prekių asortimentą, kuris iki šiol sudarė 5 proc. nuo visos apyvartos. Po pokyčių asortimente liko tik kasdien buityje reikalingos pramoninės (ne maisto) prekės, todėl jų dalis visoje apyvartoje mažėja. Platesnis pramonės asortimentas bus siūlomas tik specialių akcijų metu. Kitų kategorijų asortimentas mažėjo nežymiai arba iš viso nepakito, o vietos šaldytai produkcijai netgi padaugėjo“, – tuomet komentuota „Delfi“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją