„Per daugiau kaip du veiklos dešimtmečius „Maxima“ sukūrė lietuviško verslo sėkmės istoriją: iš vienos parduotuvės Vilniuje tapo mažmeninės prekybos lydere Baltijos šalyse. Suprantame, kad norėdami iš stipraus regioninio žaidėjo tapti sėkminga tarptautine įmone, turime keistis. Norime būti vertinami ne tik už platų parduotuvių tinklą, įvairų asortimentą, geras kainas, bet ir kokybišką aptarnavimą bei malonią apsipirkimo patirtį. Tam reikės kiekvieno darbuotojo indėlio, todėl sieksime, kad pagarba darbuotojui, jo įtraukimas ir įgalinimas taptų neatsiejama mūsų organizacijos kultūros dalimi“, – sako Dalius Misiūnas, „Maxima Grupės“ valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius.

Anot jo, strategijos rengime tiesiogiai dalyvavo daugiau nei šimtas grupės įmonių darbuotojų iš 5 šalių.

Pagrindinis strategijoje įvardintas siekis – būti vertiems klientų pasirinkimo kiekvieną dieną. Vertė klientams bus kuriama per patogesnę apsipirkimo patirtį parduotuvėse, integruotus el. prekybos sprendimus, platų asortimentą bei gerą kainos ir kokybės santykį. Jį planuojama užtikrinti didinant įmonių veiklos efektyvumą, kuris mažintų sąnaudas ir, atitinkamai, kainas pirkėjams – strategijoje numatyta dėl efektyvesnių verslo valdymo sprendimų per 7 metus sutaupyti 500 mln. eurų.

Kartu su vidiniais pokyčiais „Maxima grupė“ į plėtrą kasmet žada investuoti beveik po 100 mln. eurų – iš viso mažiausiai 600 mln. eurų. Juos planuojama skirti tinklo stiprinimui dabartinėse ir naujose rinkose, naujiems pardavimo kanalams. Tikimasi, kad grupės pajamos kasmet augs 7 proc.

„Pernai žengėme keletą svarbių žingsnių, nukreiptų į aktyvią plėtrą: įsigijome ir integravome prekybos tinklus Lenkijoje, taip pat vieni pirmųjų regione išleidome 300 mln. eurų obligacijų emisiją. Tai – tvirtas pagrindas įgyvendinti tolesnę tarptautinę plėtrą“, – pranešime teigė „Maxima grupės“ generalinis direktorius Dalius Misiūnas.

Šiemet penkiose rinkose „Maxima grupė“ planuoja atidaryti 120-140 naujų parduotuvių. Didžioji jų dalis duris atvers Lenkijoje.

„Maxima grupė“ valdo prekybos tinklus „Maxima“ (Baltijos šalyse), „Stokrotka“ (Lenkijoje), „T-Market“ (Bulgarijoje) ir elektroninę maisto parduotuvę „Barbora“, veikiančią Baltijos šalyse.

2017 metais „Maxima grupė“ gavo 2,806 mlrd. eurų konsoliduotų pajamų – 4,2 proc. daugiau nei 2016 metais, jos grynasis pelnas padidėjo 2,1 karto iki 75 mln. eurų.

„Maxima grupė“ priklauso Nerijaus Numavičiaus kontroliuojamai „Vilniaus prekybos“ grupei.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (14)