Skaičiuojama, kad žmogiškųjų išteklių vadybos technologijos yra apie 11-14 mlrd. dolerių dydžio rinka. „Times“ žurnalas skaičiuoja, kad įmonėms darbuotojų kaita per metus kainuoja apie 350 mlrd. dolerių. „Forbes“ yra skelbęs, kad įmonės personalo įdarbinimui per metus išleidžia apie 350 mlrd. dolerių. Vien pernai metais į startuolius, susijusius su žmogiškųjų išteklių vadyba, buvo investuota apie 600 mln. dolerių.

Įmonėms prognozinės analizės paslaugas siūlantis M. Beygelmanas įsitikinęs, kad atėjo laikas išnaudoti „didžiuosius duomenis“ (Big Data) žmogiškųjų išteklių srityje. Specialistas pastebi, kad kol kas žmogiškųjų išteklių atstovai sprendimus priima ir situacijas vertina vadovaudamiesi praeityje įvykusiais faktais, tačiau daug efektyviau dirbti pavyktų, jei daugiau būtų bandoma prognozuoti.
Pasak konferencijos pranešėjo, prognozinė analizė taip pat leidžia įmonėms sumažinti klaidingų sprendimų, priimamų spėliojant, kiekį.

„Žmonės dažniausiai į darbą priimami remiantis jų CV, tačiau ar girdėjote, kad būtų atleidžiami taip pat remiantis CV. Situacija tokia, kad įdarbiname žmones pagal faktinius, praeities duomenis, o atsisveikinimas įvyksta apdorojus daug daugiau informacijos iš šalies“, - konferencijoje kalbėjo M. Beygelmanas.
„Joberate“ vadovas teigė, kad prognozinė analizė žmogiškųjų išteklių srityje gali būti išnaudojama nuspėti darbuotojų vertybes, mąstymą, darbo įgūdžius, galimą elgesį, formuoti komandas.

„Tai personalo atstovams gali padėti ir sužinoti daugiau apie kandidatus į darbo vietą. Pavyzdžiui, kiek jie yra aktyvūs darbo paieškos rinkoje ar dažnai keičia darbus“, - kalbėjo pranešėjas.

M. Beygelmanas tiki, kad ateityje jo teikiamos paslaugos bus dar reikalingesnės, nes keičiasi visa darbo rinka. Kaip pastebėjo specialistas, pasaulis keičiasi iš įmonių dominavimo rinkos į žinių darbuotojo rinką.

„Dabar įmonėms konkurentai yra ne didelės įmonės, o startuoliai, kur pakankamai konkurencingi atlyginimai, dirbti žmogus gali iš bet kur, - kalbėjo „Login 2014” dalyvis. - Kompanijos turi pradėti keistis. Jos turi pradėti sekti įdomius jiems žmones, o ne tikėtis, kad investavus į „Facebook“ puslapį potencialus darbuotojas į jį užsuks“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (26)