Pašto paslaugos tiekėjų pajamos už siųstas ir gautas korespondencijos siuntas per metus išaugo 12,7 proc. iki 14,84 mln. eurų, pajamos už siuntinius – 24 proc. iki 24,51 mln. eurų, tuo metu kitų pašto paslaugų pajamos smuko 30,1 proc. iki 1,54 mln. eurų, pranešė Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT).
Pagal per ketvirtį gautas pajamas didžiausią rinkos dalį užėmė Lietuvos paštas ir „DPD Lietuva“ – atitinkamai 31,7 proc. ir 17,7 procento. „DHL Lietuva“ valdė 13,1 proc., „Venipak Lietuva“ – 11,5 proc., kitos bendrovės – mažiau nei po 5 proc. rinkos.
Pagal pajamas, gautas už pašto siuntas, siunčiamas naudojant tradicinę pašto paslaugą, „Lietuvos paštas“ antrąjį ketvirtį užėmė 98,4 proc. rinkos, o pagal pajamas, gautas už pašto siuntas, siunčiamas naudojant netradicinę pašto paslaugą, lyderio pozicijas dalijosi „DPD Lietuva“ (25,7 proc. rinkos), „DHL Lietuva“ (19,1 proc.) ir „Venipak Lietuva“ (16,7 proc.).
Antrąjį ketvirtį iš viso suteikta 19,98 mln. vienetų pašto paslaugų – 10 proc. daugiau nei pernai balandį–birželį. Korespondencijos siuntų kiekis augo 4,6 proc. iki 15,64 mln. vienetų, pašto siuntinių kiekis – 35,5 proc. iki 4,33 mln. vienetų.
Lietuvos teritorijoje siųstų korespondencijos siuntų kiekis per metus sumažėjo 0,9 proc., pašto siuntinių kiekis išaugo 33,3 procento. Tarptautinių siunčiamųjų korespondencijos siuntų skaičius per metus augo 4,3 proc., o siuntinių – 57,9 procento.
Bendra universaliosios pašto paslaugos apimtis per metus padidėjo 11 proc. iki 4,85 mln. vienetų, o pajamos – augo 25,2 proc. iki 6,77 mln. eurų.
Birželio pabaigoje pašto rinkoje realiai veikė 46 bendrovės.