Lietuvos paštas atsiprašo klientų už galimus nepatogumus. Pranešime teigiama, kad bendrovės laiškininkai ir kurjeriai stengiasi, atsižvelgdami į aplinkybes, laukiamas išmokas, prenumeruojamus leidinius ar laiškus pristatyti kaip įmanoma greičiau.

„Norime padėkoti visiems kelininkams už jų atsakingą ir svarbų darbą – tik jų dėka galime sėkmingai pasiekti gyventojus visoje šalyje. Kartu esame dėkingi ir vietos kelius savo jėgomis tvarkančioms ir tokiu būdu laiškininkams privažiuoti padedančioms mažesnių, atokesnių miestelių bendruomenėms.

Nuolat stebime ir vertiname gamtines sąlygas bei kelių būklę, atsižvelgdami į tai neatmetame galimybės artimiausiu metu pavėlinti laiškininkų darbo pradžią – tokiu būdu jie pas klientus išriedėtų kuomet didesnė dalis kelių jau būtų nuvalyti“, – sako Jonas Sadauskas, Lietuvos pašto tinklo vadovas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją