„Nuolat ieškome būdų, kaip klientams užtikrinti kuo geresnes ir visiems prieinamas pašto paslaugas. Pašto paslaugos neturėtų būti asocijuojamos su fizine jų teikimo vieta – skyriumi. Paslaugas galima teikti ir kitose tam pritaikytose vietose, svarbiausia, užtikrinti paslaugų kokybę. Partnerystė su pirmuoju agentu Pandėlyje yra tik šio projekto startas, įvertinus rezultatus projektas gali būti tęsiamas ir kituose miestuose“, – sako Lietuvos pašto tinklo direktorius Jonas Sadauskas.

Pašto darbo modelis, kai paslaugos teikiamos per agentą, taikomas ne vienoje šalyje. Vienas sėkmingiausių pavyzdžių – Vokietijos paštas, kuris visą savo tinklą, išskyrus du skyrius, yra transformavęs į agentavimo taškų tinklą – tiek didmiesčiuose, tiek mažesniuose miesteliuose pašto paslaugos teikiamos vietinėse parduotuvėse bei kitose paslaugų teikimo vietose.

Pandėlio miestas yra pirmasis Lietuvoje, kuriame pašto paslaugos teikiamos per agentą. Pirmuoju pašto agentu tapo regioninės prekybos įmonė UAB „Svaita“, pašto paslaugos nuo šiol teikiamos įmonei priklausančioje parduotuvėje „Aibė“.

Kaip teigiama pranešime, parduotuvėje Pandėlio miesto gyventojai gali gauti įprastas pašto paslaugas: išsiųsti ar atsiimti laiškus bei siuntas, parduotuvės salėje įrengta speciali erdvė, kurioje galima supakuoti siuntas, įsigyti pakavimo priemonių, pašto ženklų ir pan. Šalia parduotuvės įrengta ir gaunamųjų laiškų pašto dėžutė. Dideliu privalumu vietiniams klientams galimybė pasinaudoti pašto paslaugomis parduotuvės darbo metu – jos darbo laikas kur kas ilgesnis, be to, ji dirba visomis savaitės dienomis, pašto skyrius dirbdavo tik darbo dienomis, ne visą darbo dieną.

Pandėlio gyventojų patogumui išmokas bei pensijas, kurias anksčiau reikėjo atsiimti pašto skyriuje, laiškininkai pristato tiesiai į namus. Norint apmokėti mokesčius, tai galima padaryti per parduotuvėje esantį „Perlo“ terminalą.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)