Pranešama, kad 100 tūkst. eurų iš jų skyrė rizikos kapitalo fondas „Open Circle Capital“.
„Mūsų ilgalaikė vizija yra dirbtinį intelektą pritaikyti skirtingoms žaidimo kūrimo proceso dalims: balansuojant, testuojant ir personalizuojant žaidimą, generuojant jo lygius bei kuriant vidinę rinkodarą“, – pranešime cituojami įmonės įkūrėjai Simona Vasytė-Kudakauskė ir Kęstutis Taučkėla.
Naujoji 150 tūkst. eurų investicija bus naudojama produkto paruošimui išleisti į rinką. Šiuo metu „Perfection.AI“ tiesiogiai dirba su keliomis įmonėmis, tačiau kompanijos planuose yra platformos, prieinamos visiems žaidimų dizaineriams, sukūrimas.
Pranešime spaudai rašoma, kad „Perfection.AI“ yra vienintelis startuolis Lietuvoje, kuris susieja dirbtinio intelekto (DI) sprendimus su žaidimų kūrimo poreikiais. Teigiama, kad „Perfection.AI“ leidžia vieno žaidimo lygio kūrimą sutrumpinti nuo dviejų dienų iki vos dviejų minučių.
Kiekvienas 3D grafikos specialistas žino, kad sukurto vaizdo įrašo ar paveiksliuko, priklausomai nuo pasirinktos kokybės, eksportavimo laikas skiriasi, tačiau S. Vasytės-Kudakauskės teigimu, „Perfection.AI“ leidžia tokio laiko gaišimo išvengti:
„Vieno aukštos kokybės kadro eksportavimas gali trukti net iki 6 valandų, o ką jau kalbėti apie animacijas, kurias sudaro tūkstančiai kadrų. Mūsų DI paremta technologija išmoksta iš vieno ar dviejų pagrindinių kadrų pagerinti kokybę, ir taip sutaupyti daugybę laiko. Be to, mūsų dirbtinis intelektas leidžia atlikti smulkias korekcijas be papildomo DI treniravimo. Tai leis žaidimų kūrėjams sutaupyti begalę valandų ir pagreitinti iteracijos ciklus“.
Startuolio atstovų teigimu, panašias technologijas kuria ir „Nvidia“ bei „Intel“. Šių kompanijų siekis yra sukurti vieną bendrinį DI, kuris tiktų visiems atvejams. „Perfection.AI“ atstovai tiki, kad siekiant aukščiausios kokybės rezultatų, reikia spręsti kiekvieną žaidimo kūrimo atvejį atskirai ir todėl jų rezultatai matematiškai lenkia minėtus technologijų gigantus.