„TER veikla yra labiau apžvalginio pobūdžio, tai yra, apžvelgiami šalyse narėse vykstantys ir planuojami plėtros planai, o konkrečios rekomendacijos nėra teikiamos, todėl Lietuvai išstojus iš TER ir toliau bus užtikrinamas geležinkelių transporto saugos ir infrastruktūros plėtros klausimų sprendimas“, – rašoma ministerijos pažymoje.

Įstatymo projektu siekiama denonsuoti 1998 metų spalį Vilniuje pasirašytą TER kredito fondo susitarimą dėl bendradarbiavimo. Skelbiama, kad taip kasmet bus sutaupyta 8,7 tūkst. eurų valstybės biudžeto lėšų, skiriamų nario mokesčiui.

Jungtinių Tautų Europos ekonomikos komisijos Transeuropinio geležinkelio (angl. „Trans-European Railway“ – TER) projektas įsteigtas 1990 metais, šiuo metu jis vienija 17 šalių narių, tarp kurių yra Čekija, Graikija, Italija, Lietuva, Lenkija, Rusija, Turkija, o 6 šalims suteiktas stebėtojų statusas (tarp jų – Latvija, Moldova, Ukraina). Vyksta Azerbaidžano stojimo procedūra.

Pati JT komisija savo svetainėje nurodo, kad projektas yra skirtas centrinės, rytų ir pietryčių Europos šalių bendradarbiavimui. O tarp pagrindinių jo tikslų – pagerinti transporto operacijų kokybę ir efektyvumą, padėti Europos transporto infrastruktūros sistemų integravimui.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (15)