Lenkijoje „Half Price“ žinomas kaip pigesnių drabužių parduotuvių tinklas, tačiau jame galima rasti ir avalynės, namų apyvokos, interjero daiktų.

Šį tinklą valdo bendrovė „CCC Group“, kurią sudaro 5 vienas kitą papildantys prekiųženklai: CCC, „Modivo“, „eavalyne.lt“, „HalfPrice“ ir „DeeZee“. CCC tinklas veikia net 29 pasaulio šalyse, kur turi beveik 1000 parduotuvių.

Kaip Vilniaus „Half Price“ parduotuvės atidaryme sakė „Half Price“ mažmeninės prekybos vadovė Paulina Dudak, šis lenkų prekybos tinklas savo klientams gali pasiūlyti iki 80 proc. mažesnes nei įprastos žinomų prekių ženklų drabužių, avalynės ir kitų produktų kainos.

Tačiau ji patikino, kad „Half Price“ tikrai nesiorientuoja tik į mažas ar vidutines pajamas gaunančius pirkėjus.

„Mūsų tikslas – kad „Half Price“ būtų parduotuvė kiekvienam. Nesvarbu, kokios jūsų pajamos, norime pakviesti apsipirkti pas mus. Turime tikrai patrauklias kainas, bet taip pat turime ir patrauklią kokybę. Tad mes tikimės didele verte pritraukti įvairius lankytojus – įvairių amžiaus grupių tiek moteris, tiek vyrus“, – kalbėjo P. Dudak.

Pasak jos, išlaikyti mažas kainas „Half Price“ leidžia „unikalus prekių įsigijimo būdas skirtingose vietose visame pasaulyje“.

„Mes perkame iš smulkių tiekėjų, stambių tiekėjų, iš butikų, išpardavimų vietų – iš visur. Ir siekiame, kad sutaupytos lėšos paveiktų mūsų klientą. Taigi tuos pinigus, kuriuos sutaupome, grąžiname klientui. Tai leidžia mums pardavinėti prekes iki 80 proc. pigiau, nei rekomenduojama mažmenos kaina“, – tikino iš Lenkijos į parduotuvės atidarymą atvykusi „Half Price“ mažmeninės prekybos vadovė.

Paklausta, ar yra planų Lietuvoje atidaryti ir daugiau šio prekių ženklo parduotuvių, ji teigė besitikinti, kad taip įvyks, bet kol kas apie tai anksti kalbėti.

„Per pastaruosius trejus metus Europoje atidarėme 125 parduotuves. Taigi mūsų plėtra labai sparti. Ir kai pamatome, kad klientui patinkame, atidarome dar vieną naują parduotuvę.

Pavyzdžiui, pernai atidarėme vieną parduotuvę Latvijoje, Rygoje. O rytoj jau atidarome ten antrąją, nes žinome, kad tenykščiai klientai mus mėgsta. Tikiuosi, taip bus ir čia, ir mes atidarysime daugiau parduotuvių“, – sakė P. Dudak.

Ji pažymėjo, kad toks „unikalus verslo modelis“ leidžia nekreipti daug dėmesio į konkurenciją: „Mes esame tokie skirtingi, palyginti su kitais, kad klientai renkasi mus. Taigi kitas drabužių parduotuves, prekių su nuolaidomis prekyvietes matome ne kaip mūsų konkurentus.“

Tad kokios gi tos kainos pirmojoje Lietuvos „Half Price“ parduotuvėje? Pavyzdžiui, „Tommy Hilfiger“ marškinėliai kainuoja nuo 29 eurų, „Calvin Klein“ džinsų kainos prasideda nuo 69 eurų, „Karl Lagerfeld“ ar „Michael Kors“ paltą ar striukę galima įsigyti už 89 eurus, o „Pierre Cardin“ kelnes – už 34 eurus.

Savo klientą suras


Kainas stebinčio portalo Pricer.lt maisto krypties vadovas Petras Čepkauskas Delfi anksčiau tikino tokiu lenkų įmonės sprendimu žengti į Lietuvą nesistebintis. „Tai labai panašu į „Pepco“, gal tik drabužių daugiau. Ji pasižymi žemomis kainomis, kurios tikslinis segmentas būtent ir yra „Sinsay“, „Pepco“ pirkėjai, žmonės, įsigyjantys rūbus iš prekybos tinklų“, – apibūdino jis.

Rinkos, kaip patikino, naujo žaidėjo atėjimas stipriai nepaveiks.

„Tai eilinis kategorijos žudikas, kuris tikrai ras savo klientą. Pasižiūrėjus kainodarą – didžiausia grėsmė bus dėvėtų rūbų parduotuvei „Humana“, tačiau bet kuriuo atveju viskas vyks esamų žaidėjų sąskaita“, – sakė jis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)