Į jos atidarymą suplaukė keli šimtai jaunuolių ir paauglių, kai kurie jų nepatingėjo keltis paryčiais arba net miegoti ant prekybos centro grindų.

Likus maždaug 20 minučių iki oficialaus atidarymo susirinkusiems pagal trankią muziką ėmė šokti maždaug 100 parduotuvės darbuotojų. Prie šių linksmybių prisidėjo ir šimtai laukiančiųjų, kiti prekybos centro praeiviai tik pašaipiai kraipė galvas.

10 kantriausiųjų gavo 350 Lt dovanų korteles.

Tarp jų pateko dvi naktis prie parduotuvės durų praleidusios draugės iš Zarasų. Jos DELFI sakė esančios laimingos, kad pavyko sulaukti dovanų.

„Gerai jaučiamės, labai džiaugiamės. Naktį miegojom", - DELFI sakė beveik 18-os sulaukusi Dominyka.

Paklausta, ką pirks už gautus pinigus, mergina sakė tiksliai nežinanti: „Gal suknelę, o gal kitam kartui kažką pasiliksiu".

„Mes jau mėnesį planavom. Labai laukėme šios parduotuvės", - pridūrė jos draugė Agnė. 

Jos tvirtino, kad tėvai šiam panelių poelgiui neprieštaravo.

Dar 300 pirmųjų pirkėjų sulaukė 50 Lt vertės dovanų kortelių.

Tarp šių laimingųjų atsidūrusi būsima pirmakursė Darija DELFI sakė į eilę stojusi 7 val. ryto.

„Atsikėliau 5 val. ryto, normaliai", - DELFI paklausta, kaip jaučiasi, sakė ji.

„Nusibodo vasarą miegoti iki 12 val." - sakė ji, pasiteiravus, ar nesunku buvo taip anksti lipti iš lovos. Darija dar taip pat nebuvo apsisprendusi, ką norėtų įsigyti.

Atvėrus parduotuvės duris grūsties nebuvo - eiles reguliavo specialūs atitvarai. Praėjus kelioms minutėms po juostelės perkirpimo visi norintys galėjo patekti visiškai laisvai - jokių eilių nebebuvo.

Parduotuvės samdomos viešųjų ryšių agentūros atstovas Adomas Pečiukas praėjus maždaug pusvalandžiui po atidarymo DELFI sakė, kad dviejų aukštų 3,5 tūkst. kv. m parduotuvėje apsipirkinėja maždaug 1 tūkst. žmonių.

Ne tik žiūrinėjo

Žemomis kainomis išsiskirianti parduotuvė pirmos dienos pelnu, matyt, nesiskųs. Mat šio prekės ženklo laukę jaunuoliai ne tik žvalgėsi, bet ir noriai krovė pirkinius į krepšius.

Atidarymo kainos taip pat nesikandžiojo, paaugliškas madingo kirpimo kelnes galima buvo nusipirkti už 35 Lt, medvilninius marškinėlius– už 15 Lt.

Praėjus mažiau nei valandai nuo atidarymo, prie matavimosi kabinų moterų skyriuje nusidriekė keliasdešimties pirkėjų eilė. Pačioje parduotuvėje pirkėjų taip pat buvo tiršta, apsaugos darbuotojai netgi kurį laiką nebeįleido naujų žmonių.

„H&M" vadovė Suomijoje ir Baltijos šalyse Marika Pyykkö DELFI pripažino laukusi tokios minios.

„Mes žinojome, kad yra daug mada besidominčių vartotojų, kurie mūsų laukė. Taigi praėjus 20 minučių po atidarymo parduotuvėje turėjome 2 tūkst. žmonių. Mes sulaukėme sėkmės kitose šalyse, kur atidarėme savo parduotuvės, todėl tokios sėkmės tikėjomės ir šiandien. Malonu matyti, kad tai taip pat vyksta Lietuvoje“, - kalbėjo ji.

Kantriai laukė prie durų

Likus maždaug valandai iki parduotuvės atidarymo gyvoje eilėje stovėjo arba sėdėjo ant grindų maždaug keli šimtai jaunuolių ir paauglių. Vis labiau artėjant atidarymo laikui eilė nusidriekė ne tik iki įėjimo į "Akropolį", bet ir lauke. 

Prieš porą valandų į eilę stojusi ir maždaug per vidurį jos atsidūrusi Austėja DELFI sakė maniusi, kad bus viena pirmųjų.

„Aš nesitikėjau, kad bus tiek žmonių, maniau, kad mes būsim pirmos, bet pasukusios už kampo pamatėme, kad ten dar pilna žmonių“, - pasakojo paauglė.

Ji pripažino anksčiau atėjusi, nes tikėjosi gauti 350 Lt apsipirkimo kuponą. Tačiau Austėja dar neprarado vilties gauti 50 Lt dovaną apsipirkimui.

„Mes pakliūnam į tuos 300, kuriems žadėjo 50 Lt kuponus. Nežinau dar ką pirksim, pažiūrėsim“, - kalbėjo kantriai atidarymo laukusi mergina.

Tuo metu dvi draugės Ieva ir Silvija DELFI sakė atėjusios apie 9 val. vedamos smalsumo.

„Nenorėjom laukti per naktį, mums tai atrodo nekaip“, - pripažino jos.

Tačiau maždaug šimtas jaunuolių nesibodėjo nakvynės ant prekybos centro grindų.

Dar maždaug dešimt paauglių atidarymo ir dovanų laukė nuo ketvirtadienio vakaro.

Tiesa, marketingo specialistas Linas Šimonis DELFI neatmetė, kad tai gali būti ir specialiai organizuota rinkodarinė akcija.

Kartu su laukiančiais parduotuvės atidarymo budėjo ne tik apsaugos darbuotojai, bet ir Vilniaus greitosios medicinos pagalbos stoties medikai.

DELFI šios stoties atstovai sakė, kad jokių incidentų nenutiko ir jaunuoliai naktį praleido be pasekmių.

Mato vietos konkurencijai

„Mes matome vietos konkurencijai, o stiprių prekės ženklų atėjimas visada padidina prekybos centro lankytojų srautus, taigi, daugeliu atveju, prekybos centrui yra naudinga turėti didesnę įvairovę, o klientai gali rasti ieškomų prekių“, - kalbėjo ji.

Pašnekovė taip pat pripažino nustebusi, kad sulaukė daugiau nei 4 tūkst. prašymų priimti į darbą parduotuvėje. Šiuo metu bendrovė Lietuvoje yra įdarbinusi daugiau nei 100 žmonių.

Naujasis tinklas skelbia prekiausiantis kolekcijomis moterims, vyrams bei vaikams, o taip pat aksesuarais, moterišku apatiniu trikotažu.

Progą apsipirkti Vilniaus „H&M“ ketvirtadienio vakarą jau turėjo kviestinė publika.

Planuojama, kad vėliau šiemet „H&M“ parduotuvė duris atvers ir Klaipėdos  „Akropolyje”. Kitąmet parduotuvės taip pat numatytos prekybos centruose „Panorama", „Ozas" ir „Gedimino 9”.

Pirmoji „H&M” parduotuvė Baltijos šalyse buvo atidaryta Latvijoje, po trijų savaičių tinklas žada žengti ir į Estiją.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (872)