Tuo tarpu Latvijos žaliųjų partijos pirmininkas Askoldas Klavinis pareiškė tuo abejojąs, ir priminė Būtingės naftos terminalą, kuriame jau būta nemažai incidentų. Manoma, jog naujajame Daugavgrivos terminale bus kraunami tanklaiviai iki 60 tūkst. tonų talpos.

Per metus terminale planuojama perkrauti 6 milijonus tonų dyzelinio kuro ir benzino, taip pat 4 milijonus tonų mazuto. 80 proc. krovinių bus eksportuota, o 20 proc. - importuota.

Projekto vadovų teigimu, BOT netaps nei Ventspilio, nei "Man-tess" terminalo konkurentu, nes turės savo bendradarbiavimo partnerių. Terminalo statybų kaštai turėtų sudaryti apie 150 milijonų JAV dolerių.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją