„Mes esame visiškai jauna įmonė „Black Bunny“, kuriame drabužius. Jaunimas yra mūsų auditorija, bet norime pasiekti ir vyresnius žmones.

Daugiausia dėmesio skiriame piešinių ant rūbų dizainams, tuo jie ir yra išskirtiniai. Juos piešiame patys.

Ten galima surasti daug prasmės, nuorodas, užuominas į kitus kultūrinius dalykus, paslėptas mintis, prasmes, potemes“, – apie veiklą pasakoja vaikinas.

Jis ir jo kolega Artūras įmonę įkūrė prieš pusantrų metų, per pandemiją, o šiandien jų elektroninėje parduotuvėje galima įsigyti tiek marškinėlių, tiek džemperių, tiek medžiaginių maišelių apsipirkimui su išskirtiniais dizainais.

Kaip atsimena, iš pradžių pradėti verslą nuo nulio nebuvo lengva, o tai pareikalavę daugybės laiko ir didelio žinių bagažo.

„Reikėjo suprasti, ką žmonės nori vilkėti, ką pirktų ir kas būtų populiariausia, reikėjo sukurti paveikslėlio dizainus ant rūbo, susikurti puslapį-parduotuvę, soc. paskyras.

Bendrai reikėjo tikrai daug visko sužinoti, nebuvo lengva, bet po truputį visi dalykai pasidarė aiškūs“, – sako jis.

Vaikinas juokiasi, kad galima sakyti, jog šis verslas išvis buvo pradėtas visai nieko daug nesitikint, juokaujant ir labiau tiesiog pabandant kurti kažką savo.

„Bet pirmą partiją labai greitai išpirko“, – atsimena jis ir sako, kad tai ir įkvėpė į idėją pažiūrėti rimčiau.

„Paleidus pirmuosius modelius ir dar praėjus kuriam laikui žmonės toliau užsakinėjo rūbus. Tada supratome, kad verslas ir idėja yra rimta“, – sako jis.

Evaldas tikina, kad kurti paveikslėlių dizainus ant rūbų – jam didžiulis malonumas, o be šio verslo jis dar dirbantis tatuiruočių meistru.

Vaikinai kol kas patys drabužių nesiuva, jie juos užsako ir pasirūpina galutiniu rezultatu – kokybišku paveikslėliu ir piešiniu ant rūbo. Kaip užsimena, apie drabužių siuvimą galvojama ir prie to dirbama.

„Jeigu siūsime patys, mums reikės daugiau darbuotojų. Manau, kad iki 10 žmonių. Kai dirbs daugiau žmonių, galėsime dirbti greičiau ir kokybiškiau“, – sako jis.

Evaldas aiškina, kad jų drabužiai išeina linijomis, kurios ir lemia skirtingas temas bei skirtingus paveikslėlius ant rūbų. O pasirodžius naujai linijai, per savaitę jie klientams supakuoja ir išsiunčia daugiau nei pusšimtį siuntinių.

„Dabar taip pat ruošiame naują liniją su naujais paveikslėliais ir tema“, – užsimena jis ir aiškina, kad dažnai paveikslėliai būna susiję su pasaulyje vykstančiais tam tikrais įvykiais, aktualijomis, tarkime, kaip pandemija ar karas.

„Tačiau ne visada pavyksta greitai sureaguoti“, – teigia jis.

Vaikinų kurti drabužiai keliauja ir į užsienį. Nemažai jų išsiunčiama į Angliją, Vokietiją.

„Visgi daugiausia parduodame Lietuvoje“, – priduria Evaldas.

Kaip nurodoma vaikinų elektroninėje parduotuvėje, džemperį su tam tikrais piešiniais galima įsigyti už 53 Eur, o už marškinėlius prašoma 28 Eur.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją